Quote from Funbeat user on 18 June 2007, 14:15Testar och höjer till 350 min denna vecka, kan väl inte va så svårt?!
Testar och höjer till 350 min denna vecka, kan väl inte va så svårt?!
Quote from Jakob Testar on 19 June 2007, 18:27Kan du ta bort mået på mig denna vecka också?
Har fått en inflammation i ett skavsår så hela foten är som en ballong och jag kan inte gå. Typiskt.
Kan du ta bort mået på mig denna vecka också?
Har fått en inflammation i ett skavsår så hela foten är som en ballong och jag kan inte gå. Typiskt.
Quote from Elin Rimhagen on 20 June 2007, 07:13ja är fortfarande inte frisk. Så ja hoppar mitt mål denna vecka.
ja är fortfarande inte frisk. Så ja hoppar mitt mål denna vecka.
Quote from Funbeat user on 20 June 2007, 19:50Jag är redan i mål.
Jag är redan i mål.
Quote from Funbeat user on 21 June 2007, 19:50Mål! Nu kan jag svulla resten av veckan!!
Mål! Nu kan jag svulla resten av veckan!!
Quote from Bjarne Lewin on 23 June 2007, 21:24MÅÅÅÅÅÅÅÅL och det blir några bonusminutrar till de som vill ha 🙂
MÅÅÅÅÅÅÅÅL och det blir några bonusminutrar till de som vill ha 🙂
Quote from Funbeat user on 23 June 2007, 23:07Nja, detta ger mig inte så mkt just nu så väljer att gå ur gruppen, kanske att man återkommer. Lycka till alla i fortsättningen. Kram
Nja, detta ger mig inte så mkt just nu så väljer att gå ur gruppen, kanske att man återkommer. Lycka till alla i fortsättningen. Kram
Quote from Roger Carlsson on 24 June 2007, 10:12"Raska flickor får tidig kväll" som man säger. En powerwalk i den ljuvliga morgonluften tog mig i mål med hela fem minuter till godo 😀
Nu ska jag kalasa resten av dagen, sonen fyller 14. Jordgubbstårta, mums (H:)
"Raska flickor får tidig kväll" som man säger. En powerwalk i den ljuvliga morgonluften tog mig i mål med hela fem minuter till godo 😀
Nu ska jag kalasa resten av dagen, sonen fyller 14. Jordgubbstårta, mums (H:)
Quote from Torbjörn Karlsson on 24 June 2007, 16:19Jag har gått i mål :-). Nästa vecka åker jag på semester och då kommer jag inte att kunna registrera några träningspass så jag får "vila" i 3 veckor. Jag är tillbaka vecka 29.
Jag har gått i mål :-). Nästa vecka åker jag på semester och då kommer jag inte att kunna registrera några träningspass så jag får "vila" i 3 veckor. Jag är tillbaka vecka 29.
Quote from Funbeat user on 24 June 2007, 17:45Mååååååål!!!!!! (H)
Mååååååål!!!!!! (H)