Quote from Jakob Testar on 30 June 2007, 19:28Kommer inte i mål denna veckan tror jag, jag kan inte registrera träningen (60 min cykling) och jag kommer inte in kalender så jag är inte säker.
3 veckor framåt åker jag bort, kan du ta bort målet på mig då?
Kommer inte i mål denna veckan tror jag, jag kan inte registrera träningen (60 min cykling) och jag kommer inte in kalender så jag är inte säker.
3 veckor framåt åker jag bort, kan du ta bort målet på mig då?
Quote from Fredrik Borgström on 1 July 2007, 10:47Nu är jag i MÅL!!! (t+) (H)
Nu är jag i MÅL!!! (t+) (H)
Quote from Funbeat user on 1 July 2007, 20:27Jag kom i mål på hela 1261 minuter denna veckan 🙂
Jag kom i mål på hela 1261 minuter denna veckan 🙂
Quote from Funbeat user on 1 July 2007, 21:29Missade målet med 19 minuter 🙁
Missade målet med 19 minuter 🙁
Quote from Funbeat user on 1 July 2007, 21:35kom inte i mål den här veckan 🙁 har tappat motivationen lite. Tar lite semester från gruppen, kanske kommer tillbaks igen. Kämpa på allihopa och glad sommar 🙂
kom inte i mål den här veckan 🙁 har tappat motivationen lite. Tar lite semester från gruppen, kanske kommer tillbaks igen. Kämpa på allihopa och glad sommar 🙂
Quote from Funbeat user on 1 July 2007, 21:49Jag kom inte i mål denna vecka.....hände för mycket jobbiga saker....men nästa vecka ska jag nog ta det!
Jag kom inte i mål denna vecka.....hände för mycket jobbiga saker....men nästa vecka ska jag nog ta det!
Quote from Elin Rimhagen on 2 July 2007, 07:59Räckte inte riktigt till.. Ny vecka nya utmaningar. Är helt frisk nu oxå 😀
Räckte inte riktigt till.. Ny vecka nya utmaningar. Är helt frisk nu oxå 😀
Quote from Helena Kardell on 2 July 2007, 08:02Jag kom inte i mål. Nu tar jag semester från gruppen men återkommer ordentligt sen i augusti 🙂
Jag kom inte i mål. Nu tar jag semester från gruppen men återkommer ordentligt sen i augusti 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 2 July 2007, 08:06Jag gick också i mål i går!
Jag gick också i mål i går!
Quote from Funbeat user on 2 July 2007, 11:03Jag kom i mål igår genom en skön kvällspromenad (H)
Jag kom i mål igår genom en skön kvällspromenad (H)