Quote from Guest on 3 August 2007, 11:30Har jag helt missat ngt nu? Mitt mål, hur många gånger jag tränat i veckan efter mitt mål står inte med i kalendern längre! Har sett det denna veckan men trodde det var ngn bug el nåt, men det kommer inte tillbaka! Det var ju skitbra att se hur många trän
Har jag helt missat ngt nu? Mitt mål, hur många gånger jag tränat i veckan efter mitt mål står inte med i kalendern längre! Har sett det denna veckan men trodde det var ngn bug el nåt, men det kommer inte tillbaka! Det var ju skitbra att se hur många trän
Quote from Funbeat user on 3 August 2007, 11:40konstigt...
såg att du hade mål " minus tio kg", hade ett liknande. Men jag hade ingen som helst aning om hur man rapporterar in det. Det finns ju bara träningsmål. Men att rapportera in vikt och se det i mätaren, funkar inte.. hur gjorde du?
konstigt...
såg att du hade mål " minus tio kg", hade ett liknande. Men jag hade ingen som helst aning om hur man rapporterar in det. Det finns ju bara träningsmål. Men att rapportera in vikt och se det i mätaren, funkar inte.. hur gjorde du?
Quote from Funbeat user on 3 August 2007, 14:32Hmm. Målen brukar inte synas i kalendern, utan under fliken översikt eller mina mål. Så är det flr mig iallafall.
Tänkbart är väl annars om dina tidigare mål inte längre är aktuella för att dina slutdatum helt enkelt gått ut.
Hmm. Målen brukar inte synas i kalendern, utan under fliken översikt eller mina mål. Så är det flr mig iallafall.
Tänkbart är väl annars om dina tidigare mål inte längre är aktuella för att dina slutdatum helt enkelt gått ut.
Quote from Camilla Höög on 3 August 2007, 23:07Målet "minus tio kg" är bara namnet på målet. För att uppfylla målet så ska ett visst antal träningspass genomföras, här 6 stycken.
Målen syntes tidigare i kalendern i rutan längst till höger, men har av någon anledning tagits bort.
Målet "minus tio kg" är bara namnet på målet. För att uppfylla målet så ska ett visst antal träningspass genomföras, här 6 stycken.
Målen syntes tidigare i kalendern i rutan längst till höger, men har av någon anledning tagits bort.
Quote from Funbeat user on 6 August 2007, 14:18Ja, exakt som Lady G beskrev det; skitbra att se i procent hur mkt man hade tränat i veckan och hur man låg till, nu är det bortttaget! Fattar inte varför!????
Och som sagt, i målen lägger man ju in träningsmål, dvs hur många träningspass man ska göra i
Ja, exakt som Lady G beskrev det; skitbra att se i procent hur mkt man hade tränat i veckan och hur man låg till, nu är det bortttaget! Fattar inte varför!????
Och som sagt, i målen lägger man ju in träningsmål, dvs hur många träningspass man ska göra i
Quote from Magnus Gelang on 6 August 2007, 21:22Jag instämmer. Snälla Olle fixa tillbaka det.
Jag instämmer. Snälla Olle fixa tillbaka det.
Quote from Funbeat user on 6 August 2007, 21:44Jaaa, snäääälla!! Jag saknar mina procent!
Jaaa, snäääälla!! Jag saknar mina procent!
Quote from Funbeat user on 7 August 2007, 10:05Håller fullständigt med, den funktionen var allra bäst! Fixa tillbaka!!
Håller fullständigt med, den funktionen var allra bäst! Fixa tillbaka!!
Quote from Funbeat user on 7 August 2007, 10:49Ja, det är intressant att se procenten i kalendern under veckan. Lite mer visuellt hur mycket tid man har på sig att klara dem 🙂
Sen har jag ett förslag som jag vill testa på er andra: Numera finns det ju stegräknare i klockor och mobiltelefoner så vad
Ja, det är intressant att se procenten i kalendern under veckan. Lite mer visuellt hur mycket tid man har på sig att klara dem 🙂
Sen har jag ett förslag som jag vill testa på er andra: Numera finns det ju stegräknare i klockor och mobiltelefoner så vad
Quote from Funbeat user on 7 August 2007, 11:24Jag håller med dig, Ann.
Det vore himla bra med en ruta speciellt för stegen. Jag har använt stegräknare hela året och fyller i stegen i anteckningsrutan under dagsnotering. Men en särskild ruta vore ju kanon... 🙂
Jag håller med dig, Ann.
Det vore himla bra med en ruta speciellt för stegen. Jag har använt stegräknare hela året och fyller i stegen i anteckningsrutan under dagsnotering. Men en särskild ruta vore ju kanon... 🙂