Quote from mårten jansson on 7 August 2007, 11:41Rutan med "rep" under träning var ju till för just det, när Olle la dit den. Vill man inte registerera tid kan man alltid skriva 0 minuter..
Rutan med "rep" under träning var ju till för just det, när Olle la dit den. Vill man inte registerera tid kan man alltid skriva 0 minuter..
Quote from Funbeat user on 7 August 2007, 20:22Men om jag vill fylla i "rep-rutan" måste jag fylla i en träningstyp. Om jag inte tränar en dag så vill jag inte ha med mina steg i någon träningskategori. Och om jag går en promenad så vill jag inte ha med dagens övriga steg där.
Men om jag vill fylla i "rep-rutan" måste jag fylla i en träningstyp. Om jag inte tränar en dag så vill jag inte ha med mina steg i någon träningskategori. Och om jag går en promenad så vill jag inte ha med dagens övriga steg där.
Quote from Camilla Höög on 7 August 2007, 20:28Enklast är väl att införa en ny aktivitetstyp som heter "Stegräkning" eller nåt liknande. Sedan rapporterar man 0 minuter och endast antalet repetitioner så är väl allt frid och fröjd...förutom att kunna sätta mål på antalet steg.
Enklast är väl att införa en ny aktivitetstyp som heter "Stegräkning" eller nåt liknande. Sedan rapporterar man 0 minuter och endast antalet repetitioner så är väl allt frid och fröjd...förutom att kunna sätta mål på antalet steg.
Quote from Funbeat user on 7 August 2007, 23:51Eller också lägger man till en ruta för "Steg" på dagsnotering. På så vis kommer inte kalenderrutan att bli gul, bara för att man registrerat stegen. Utan den är vit ända tills jag registerar någon träning den dagen.
Eller också lägger man till en ruta för "Steg" på dagsnotering. På så vis kommer inte kalenderrutan att bli gul, bara för att man registrerat stegen. Utan den är vit ända tills jag registerar någon träning den dagen.
Quote from Funbeat user on 8 August 2007, 07:33Precis så jag menade, Annki! (t+)
Precis så jag menade, Annki! (t+)