Quote from Guest on 12 July 2012, 10:32Hej
Jag har en fråga till er som cyklade VR i år. Jag har nämligen fått mitt målfoto hemskickat utan att jag har beställt och en faktura på 200:-. Det står inget om att man kan skicka tillbaks fotot. Är det nån mer som råkat ut för detta?
Mvh Peter
Hej
Jag har en fråga till er som cyklade VR i år. Jag har nämligen fått mitt målfoto hemskickat utan att jag har beställt och en faktura på 200:-. Det står inget om att man kan skicka tillbaks fotot. Är det nån mer som råkat ut för detta?
Mvh Peter
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 10:42Det hoppas jag inte. Inte fått något än och nej, hoppas inte det kommer något heller.
Tror det bara är ett misstag, ring och hör med dem.
Det hoppas jag inte. Inte fått något än och nej, hoppas inte det kommer något heller.
Tror det bara är ett misstag, ring och hör med dem.
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 10:42Jag har också fått det. Jag kan inte komma ihåg att jag beställt det, men blev osäker när det dök upp.
Jag har också fått det. Jag kan inte komma ihåg att jag beställt det, men blev osäker när det dök upp.
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 10:43Kryssade ni i en ruta på startbeviset?
Kryssade ni i en ruta på startbeviset?
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 10:46Nej jag har inte kryssat i nån ruta. Men det kanske det jag skulle gjort?
Nej jag har inte kryssat i nån ruta. Men det kanske det jag skulle gjort?
Quote from ellen olsson on 12 July 2012, 10:47Minst en fotofirma i Italien skickar ut pappersbilder man inte beställt + en räkning och en anmodan att skicka tillbaka bilderna man inte vill ha. Jag betalar inte och jag skickar inte tillbaka bilderna heller. Det brukar leda till att de slutar skicka ob
Minst en fotofirma i Italien skickar ut pappersbilder man inte beställt + en räkning och en anmodan att skicka tillbaka bilderna man inte vill ha. Jag betalar inte och jag skickar inte tillbaka bilderna heller. Det brukar leda till att de slutar skicka ob
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 10:49Nu har jag pratat med dom på telefon. Det va okej att skicka tillbaks kortet, men dom kunde inte förklara varför jag fått kortet hemskickat.
Nu har jag pratat med dom på telefon. Det va okej att skicka tillbaks kortet, men dom kunde inte förklara varför jag fått kortet hemskickat.
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 11:10okej
okej
Quote from ellen olsson on 12 July 2012, 11:11Betalar de returportot?
Betalar de returportot?
Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 12:06Behövs det målfoto på ett motionslopp?
Behövs det målfoto på ett motionslopp?