Quote from Funbeat user on 12 July 2012, 14:47🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 13:21Fredrik: Nej portot får jag stå för =(
Fredrik: Nej portot får jag stå för =(
Quote from ellen olsson on 13 July 2012, 14:22Då hade jag inte skickat tillbaka fotona. Jag resonerar som så att ju mer det kostar för dem att vara nonchalanta, desto större är chansen att de bättrar sig.
Då hade jag inte skickat tillbaka fotona. Jag resonerar som så att ju mer det kostar för dem att vara nonchalanta, desto större är chansen att de bättrar sig.
Quote from Funbeat user on 14 July 2012, 09:11Kan de inte bevisa att du beställt bilderna ska du inte lyfta ett finger för att skicka tillbaks bilden!
Jag har bråkat med skolfoto-företag i flera år. De skickade bilder jag inte beställt och när jag fått ett gäng påminnelser ringde jag och bad få en k
Kan de inte bevisa att du beställt bilderna ska du inte lyfta ett finger för att skicka tillbaks bilden!
Jag har bråkat med skolfoto-företag i flera år. De skickade bilder jag inte beställt och när jag fått ett gäng påminnelser ringde jag och bad få en k
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 21:10Skanna in fotot och skicka tillbaka det med epost 🙂
Skanna in fotot och skicka tillbaka det med epost 🙂
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 22:34"Skanna in fotot och skicka tillbaka det med epost "
ha ha, mycket roligt. Absolut min typ av humor (t+)
"Skanna in fotot och skicka tillbaka det med epost "
ha ha, mycket roligt. Absolut min typ av humor (t+)
Quote from Funbeat user on 15 July 2012, 23:44Daniel: (t+) +1 på den! (H)
Daniel: (t+) +1 på den! (H)