Quote from Funbeat user on 26 June 2008, 19:47MÅNKARBO MARATHON.
11 mil norr om Stockholm.
4 mil norr om Uppsala.
6 mil söder om Gävle.
Banan är helt platt med grus 83% å asfalt resten. EN säger EN backe på ca 63 cm varje varv å det är sex varv på 7 o32.5 meter.
11 000 svenskar hittade till Stockholm
MÅNKARBO MARATHON.
11 mil norr om Stockholm.
4 mil norr om Uppsala.
6 mil söder om Gävle.
Banan är helt platt med grus 83% å asfalt resten. EN säger EN backe på ca 63 cm varje varv å det är sex varv på 7 o32.5 meter.
11 000 svenskar hittade till Stockholm
Quote from Emma Sjöberg on 27 June 2008, 08:39sextiotrecemtimeter.. shit.. det är ju mer än GP varvet 😉
sextiotrecemtimeter.. shit.. det är ju mer än GP varvet 😉
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 13:45Man får träna extra i Ursvik för att förbereda sig minsann... 😉
Man får träna extra i Ursvik för att förbereda sig minsann... 😉
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 16:01Vilka ska åka till Månkarbo? Jag åker med 90% säkerhet, har lite stel rygg som gör det 10% osäkert just idag. Utgår från Frösunda (Solna) om nån vill åka med.
Vilka ska åka till Månkarbo? Jag åker med 90% säkerhet, har lite stel rygg som gör det 10% osäkert just idag. Utgår från Frösunda (Solna) om nån vill åka med.
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 21:30Två blodblåsor (en på var långtå) sätter stopp för ytterliggare marathon denna månad, jag hoppas att ni inte får lika varmt som jag i Östersund ca +30(tror jag) på sista milen
Två blodblåsor (en på var långtå) sätter stopp för ytterliggare marathon denna månad, jag hoppas att ni inte får lika varmt som jag i Östersund ca +30(tror jag) på sista milen
Quote from Funbeat user on 30 July 2008, 08:16Jag ska åka upp.
Jag ska åka upp.
Quote from Funbeat user on 30 July 2008, 21:31Vi kommer. Hur mycket löpning vi klarar efter Swiss är däremot osäkert. 🙂
Ulla & Peter
Vi kommer. Hur mycket löpning vi klarar efter Swiss är däremot osäkert. 🙂
Ulla & Peter
Quote from Funbeat user on 31 July 2008, 07:40Jag kastar in handduken den här gången. Ryggskottet repar sig långsamt och det ser inte ut som om jag är återställd till lördag tyvärr.
Jag kastar in handduken den här gången. Ryggskottet repar sig långsamt och det ser inte ut som om jag är återställd till lördag tyvärr.
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 16:36Då börjar det dra ihop sig!! Är fruktansvärt nyfiken på hur många som kommer. Någon som har en blekaste aning?
För mig blir det förutsättningslöst långpass utan tidspress, det är roligt att vara med bara.
Då börjar det dra ihop sig!! Är fruktansvärt nyfiken på hur många som kommer. Någon som har en blekaste aning?
För mig blir det förutsättningslöst långpass utan tidspress, det är roligt att vara med bara.
Quote from Funbeat user on 1 August 2008, 17:17Synd Sebastian att ryggen krånglar.
Ska bli så kul imorgon.
Synd Sebastian att ryggen krånglar.
Ska bli så kul imorgon.