Quote from Funbeat user on 18 June 2012, 22:27Ok dum fråga lena, men kan man ta bort reflexglaset eller måste man ha 2 par?
oops nu blev det dryt....
Ok dum fråga lena, men kan man ta bort reflexglaset eller måste man ha 2 par?
oops nu blev det dryt....
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 00:08Med Malmstenbrillor har du råd med många (ca 39:- st)
Med Malmstenbrillor har du råd med många (ca 39:- st)
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 07:59Coolhetsfaktorn 🙂 inte helt obetydlig...Malmstens är så billiga att man kan ha ett par i varje färg!
Coolhetsfaktorn 🙂 inte helt obetydlig...Malmstens är så billiga att man kan ha ett par i varje färg!
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 09:55Tack Leif & Lena, jag provar nog Malmstens, har just beställt ju tri shorts & top från UK för Sala HIM ( även om jag kommer in sist) vill man ju "look the part " 🙂
Lena, jag provar gärna den du nämnder när sportskassan känns friskare 🙂
tack för all h
Tack Leif & Lena, jag provar nog Malmstens, har just beställt ju tri shorts & top från UK för Sala HIM ( även om jag kommer in sist) vill man ju "look the part " 🙂
Lena, jag provar gärna den du nämnder när sportskassan känns friskare 🙂
tack för all h
Quote from Funbeat user on 19 June 2012, 22:29Jag bytte till ett par med större linser och i mörkt glas och jäklar vilken skillnad det var att navigera med dem. Blev minst dubbelt så bra direkt.
Jag bytte till ett par med större linser och i mörkt glas och jäklar vilken skillnad det var att navigera med dem. Blev minst dubbelt så bra direkt.
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 10:01malmstens beställt & på väg -återkommer med rapport...
malmstens beställt & på väg -återkommer med rapport...