Quote from Guest on 4 November 2009, 13:25Är det nån som skulle vilja hänga med mig och springa i Änggårdsbergen med pannlampa under vintern?
Vore kul med sällskap.
Det lutar åt tisdagar eller onsdagar. Troligen inte varje vecka, men kanske varannan eller så.
Är det nån som skulle vilja hänga med mig och springa i Änggårdsbergen med pannlampa under vintern?
Vore kul med sällskap.
Det lutar åt tisdagar eller onsdagar. Troligen inte varje vecka, men kanske varannan eller så.
Quote from Fredric Lagerström on 4 November 2009, 13:35Kul! Jag hänger gärna med nån tisdag främst.
Du tänker dej start vid ca 18?
Kul! Jag hänger gärna med nån tisdag främst.
Du tänker dej start vid ca 18?
Quote from Elias Engqvist on 4 November 2009, 15:13Varför skulle nån vilja hänga dig Anders?
Varför skulle nån vilja hänga dig Anders?
Quote from ellen olsson on 4 November 2009, 16:21Det vore kul men vi skulle ju bara ses vid starten... 😉
Det vore kul men vi skulle ju bara ses vid starten... 😉
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 17:16Tog vägen genom änggårdsbergen några gånger när jag sprang från jobbet i somras, köra pannlampepass där skulle vara kul. Men jag är i samma situation som Fredrik. Fast när man irrat runt en stund så kommer man säkert att kunna komma inom synhåll emellanåt
Tog vägen genom änggårdsbergen några gånger när jag sprang från jobbet i somras, köra pannlampepass där skulle vara kul. Men jag är i samma situation som Fredrik. Fast när man irrat runt en stund så kommer man säkert att kunna komma inom synhåll emellanåt
Quote from Fredric Lagerström on 4 November 2009, 20:54Men Anders skrev ju " hänga med mig" Christer. Det betyder att man står vid nån tall eller gran och liksom bara är. 😉 Senare i samma mening nämner han nåt om att springa.
Tisdagen 10/11 är desvärre rökt här men tisdagen därefter (17/11) skulle jag kunna
Men Anders skrev ju " hänga med mig" Christer. Det betyder att man står vid nån tall eller gran och liksom bara är. 😉 Senare i samma mening nämner han nåt om att springa.
Tisdagen 10/11 är desvärre rökt här men tisdagen därefter (17/11) skulle jag kunna
Quote from ellen olsson on 4 November 2009, 21:07Aadu: Det verkar som om Anders har editerat.
Aadu: Det verkar som om Anders har editerat.
Quote from Funbeat user on 4 November 2009, 21:53När jag inhandlat en vassare pannlampa (det är på gång!) så ska det allt springas i mörka Änggårdsberg! Så räkna med mig.
När jag inhandlat en vassare pannlampa (det är på gång!) så ska det allt springas i mörka Änggårdsberg! Så räkna med mig.
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 00:00Hans: Du kan få köpa min stora (Mila PLS 100) som jag använt 7-8 ggr totalt. Lampa, batteri, laddare och batteriväst, 1300:-.
Hans: Du kan få köpa min stora (Mila PLS 100) som jag använt 7-8 ggr totalt. Lampa, batteri, laddare och batteriväst, 1300:-.
Quote from Elias Engqvist on 5 November 2009, 08:24Aadu: Anders hade skrivit "hänga mig" det var det som var så vansinnigt roligt (?)
Aadu: Anders hade skrivit "hänga mig" det var det som var så vansinnigt roligt (?)