Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMörkerlöpning i Göteborg
You need to log in to create posts and topics.

12

Är det nån som skulle vilja hänga med mig och springa i Änggårdsbergen med pannlampa under vintern?
Vore kul med sällskap.
Det lutar åt tisdagar eller onsdagar. Troligen inte varje vecka, men kanske varannan eller så.

Kul! Jag hänger gärna med nån tisdag främst.
Du tänker dej start vid ca 18?

Varför skulle nån vilja hänga dig Anders?

Det vore kul men vi skulle ju bara ses vid starten... 😉

Tog vägen genom änggårdsbergen några gånger när jag sprang från jobbet i somras, köra pannlampepass där skulle vara kul. Men jag är i samma situation som Fredrik. Fast när man irrat runt en stund så kommer man säkert att kunna komma inom synhåll emellanåt

Men Anders skrev ju " hänga med mig" Christer. Det betyder att man står vid nån tall eller gran och liksom bara är. 😉 Senare i samma mening nämner han nåt om att springa.

Tisdagen 10/11 är desvärre rökt här men tisdagen därefter (17/11) skulle jag kunna

Aadu: Det verkar som om Anders har editerat.

När jag inhandlat en vassare pannlampa (det är på gång!) så ska det allt springas i mörka Änggårdsberg! Så räkna med mig.

Hans: Du kan få köpa min stora (Mila PLS 100) som jag använt 7-8 ggr totalt. Lampa, batteri, laddare och batteriväst, 1300:-.

Aadu: Anders hade skrivit "hänga mig" det var det som var så vansinnigt roligt (?)

12