Quote from Guest on 11 December 2011, 18:15Jag läste här på Funbeats olika lopp. Där stod det att man ska uppge Klubb. Men jag då som bor 3 mil till civilisation åt norr och 4 åt söder. Måste man då vara i en klubb? När man cyklar stora lopp som VR så behöver man ju inte det vet jag.
Jag läste här på Funbeats olika lopp. Där stod det att man ska uppge Klubb. Men jag då som bor 3 mil till civilisation åt norr och 4 åt söder. Måste man då vara i en klubb? När man cyklar stora lopp som VR så behöver man ju inte det vet jag.
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 18:25Ja, du behöver licens för att tävla i cykel inom SCF. Medlemskap i en klubb med SCFanslutning fodras då.
Ja, du behöver licens för att tävla i cykel inom SCF. Medlemskap i en klubb med SCFanslutning fodras då.
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 18:35Hade du haft det omvända, dvs. 4 mil till civilisation åt norr och 3 åt söder hade du däremot sluppit.
Hade du haft det omvända, dvs. 4 mil till civilisation åt norr och 3 åt söder hade du däremot sluppit.
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 22:22Finnes det ikke engangslisens får klubb-løse i Sverige. ???
Finnes det ikke engangslisens får klubb-løse i Sverige. ???
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 22:24Inte om du ska köra tävlingar, vad jag vet.
Inte om du ska köra tävlingar, vad jag vet.
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 22:47Tävlingar ja, men inte motionslopp som VR m.m 🙂
Tävlingar ja, men inte motionslopp som VR m.m 🙂
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 06:52Nu var det tävlingar som efterfrågades.
Nu var det tävlingar som efterfrågades.
Quote from Lena O on 12 December 2011, 06:58Vill du tävla utanför svenska cykelförbjudet behöver du inte ha licens
Vill du tävla utanför svenska cykelförbjudet behöver du inte ha licens
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 07:45Vilka tävlingar hänvisar du till då? Jag kanske har missat en massa spännande tävlingar som arrangeras utanför förbundet?
Vilka tävlingar hänvisar du till då? Jag kanske har missat en massa spännande tävlingar som arrangeras utanför förbundet?
Quote from Funbeat user on 12 December 2011, 08:53Ride of Dope
Ride of Dope