Quote from Guest on 18 October 2007, 14:32Min pojkvän började springa för några veckor sen och jag kunde inte förstå varför han var så mkt bättre än mig när han inte joggat något och jag hade ändå löpt i ca 6 mån regelbundet.
Varje gång vi sprang tillsammans så var jag bättre, han orkade inte hä
Min pojkvän började springa för några veckor sen och jag kunde inte förstå varför han var så mkt bättre än mig när han inte joggat något och jag hade ändå löpt i ca 6 mån regelbundet.
Varje gång vi sprang tillsammans så var jag bättre, han orkade inte hä
Quote from Funbeat user on 18 October 2007, 14:42min erfarenhet är att män generelt mäter till sin fördel, med en viss differans visavi verkligheten 😉
min erfarenhet är att män generelt mäter till sin fördel, med en viss differans visavi verkligheten 😉
Quote from Funbeat user on 18 October 2007, 15:12Hej Jessica
"min erfarenhet är att män generelt mäter till sin fördel"
Min erfarenhet är att generellt mäter ingen till sin nackdel. Så även jag,
"Actl labores jucundi"
P.
Hej Jessica
"min erfarenhet är att män generelt mäter till sin fördel"
Min erfarenhet är att generellt mäter ingen till sin nackdel. Så även jag,
"Actl labores jucundi"
P.
Quote from Funbeat user on 18 October 2007, 15:33Min pojkväns klocka visar mindre än min... för han springer snabbare 🙁
Min pojkväns klocka visar mindre än min... för han springer snabbare 🙁
Quote from Funbeat user on 19 October 2007, 16:51Ojjdå! jag tar nästan alltid tiden med min iPod. Hoppas verkligen den stämmer!!
Jag får nog starta iPoden och en annan klocka samtidigt för att jämföra..
men tänkt om det är tvärt om? att jag kan dra av 15s per km dom gånger jag sprungit med iPoden
Ojjdå! jag tar nästan alltid tiden med min iPod. Hoppas verkligen den stämmer!!
Jag får nog starta iPoden och en annan klocka samtidigt för att jämföra..
men tänkt om det är tvärt om? att jag kan dra av 15s per km dom gånger jag sprungit med iPoden