Quote from Guest on 9 September 2009, 08:18Listar några tider för ett planeringsmöte som funkar för mig den närmaste veckan.
Söndag 13/9, efter kl 16
Tisdag 15/9. kväll
Listar några tider för ett planeringsmöte som funkar för mig den närmaste veckan.
Söndag 13/9, efter kl 16
Tisdag 15/9. kväll
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 08:28Kan båda datumen, tänkte tillbringa tisdagkvällen på herkulesgården.
Kan båda datumen, tänkte tillbringa tisdagkvällen på herkulesgården.
Quote from Funbeat user on 9 September 2009, 11:58Tisdag funkar. Söndag är jag inte helt 100 på, men tror att det funkar.
Tisdag funkar. Söndag är jag inte helt 100 på, men tror att det funkar.
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 09:51Ska vi köra ett möte på tisdag då? 19:30 Herkulesgården.
Hur är det med Gunnar, har han fått inbjudan till gruppen.
Ska vi köra ett möte på tisdag då? 19:30 Herkulesgården.
Hur är det med Gunnar, har han fått inbjudan till gruppen.
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 12:28låter utmärkt. Gab snackar du med Gunnar när du träffar honom idag?
låter utmärkt. Gab snackar du med Gunnar när du träffar honom idag?
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 14:14Gunnar är inbjuden! Jag kollar med Gunnar ikväll när vi kör vårt teamsnack.
Kör troligen paddling före mötet istället för intervaller.
Gunnar är inbjuden! Jag kollar med Gunnar ikväll när vi kör vårt teamsnack.
Kör troligen paddling före mötet istället för intervaller.
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 15:22Jag är upptagen på tisdag. Antingen kan vi flytta det till helgen eller så tar ni och kör imorn och så får jag ta del av träningslistan.
På måndagar kör jag löpning med vårat löpargäng så det är väll den enda dagen i veckan som jag gärna håller fast vid.
Jag är upptagen på tisdag. Antingen kan vi flytta det till helgen eller så tar ni och kör imorn och så får jag ta del av träningslistan.
På måndagar kör jag löpning med vårat löpargäng så det är väll den enda dagen i veckan som jag gärna håller fast vid.
Quote from Funbeat user on 14 September 2009, 16:28För att få upp ett träningsschema så snart som möjligt kanske vi ska köra mötet även om Gunnar inte kan?
Vi ska väl börja med att plocka fram VAD vi behöver träna på ihop och sedan få fram ett preliminärt träningsschema.
Jag skulle kunna plocka med Gunna
För att få upp ett träningsschema så snart som möjligt kanske vi ska köra mötet även om Gunnar inte kan?
Vi ska väl börja med att plocka fram VAD vi behöver träna på ihop och sedan få fram ett preliminärt träningsschema.
Jag skulle kunna plocka med Gunna
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 09:38OK för mig att köra utan Gunnar ikväll.
OK för mig att köra utan Gunnar ikväll.
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 10:34Bra, då kör vi kl 19:30 ikväll! Jag kör paddling och dyker upp på H-gården 19:30. Har med mig lite input från Gunnar!
Bra, då kör vi kl 19:30 ikväll! Jag kör paddling och dyker upp på H-gården 19:30. Har med mig lite input från Gunnar!