Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 13:19Jag kommer direkt till mötet. Måste jobba.
Jag kommer direkt till mötet. Måste jobba.
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 11:36Möte med Aaron, hemma hos Aaron, direkt efter torsdagsträningen. Gissningsvis 19.30- 20-tiden. Det är ok att duscha i fam Prince källare. Ev mat tar var och en med sig om man vill äta nåt efter träning (macka etc).
Möte med Aaron, hemma hos Aaron, direkt efter torsdagsträningen. Gissningsvis 19.30- 20-tiden. Det är ok att duscha i fam Prince källare. Ev mat tar var och en med sig om man vill äta nåt efter träning (macka etc).
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 12:20Som vi sa senast träffas vi vid Herkulesgården för löpning vid kl 18.30 imorn. Stugan brukar ju vara öppen så vi bör kunna byta om där. Bra att vi kan träffa Aron för att få lite tips.
// Gunnar
Som vi sa senast träffas vi vid Herkulesgården för löpning vid kl 18.30 imorn. Stugan brukar ju vara öppen så vi bör kunna byta om där. Bra att vi kan träffa Aron för att få lite tips.
// Gunnar
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 13:20Vi träffas tisdag 24/11 och går igenom utr. hemma hos oss. Jag skall inte springa GFIF i Ruddalen så vi kan ses vid 1830 om det är OK med er.
Peter har lite problem med sin dator så om nån annan kan ruska fram en så vore det toppen.
Gabbi, om du hittar
Vi träffas tisdag 24/11 och går igenom utr. hemma hos oss. Jag skall inte springa GFIF i Ruddalen så vi kan ses vid 1830 om det är OK med er.
Peter har lite problem med sin dator så om nån annan kan ruska fram en så vore det toppen.
Gabbi, om du hittar
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 16:411830 funkar för mig. Hoppas att du har en våg som vi kan använda för att väga lite tyngre saker så som tält.
1830 funkar för mig. Hoppas att du har en våg som vi kan använda för att väga lite tyngre saker så som tält.
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 18:41Har en våg som klarar upp till 5 kg
Har en våg som klarar upp till 5 kg
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 08:59Jag kan ta med min badrumsvåg....fast jag tvivlar på om den verkligen går rätt...(å nu var det inget skämt).
Ska jag ta med symaskin så jag kan sy in era tröjor om ni ville det??
Försöker att ta mig iväg i tid från jobbet idag, men kan inte lova att jag k
Jag kan ta med min badrumsvåg....fast jag tvivlar på om den verkligen går rätt...(å nu var det inget skämt).
Ska jag ta med symaskin så jag kan sy in era tröjor om ni ville det??
Försöker att ta mig iväg i tid från jobbet idag, men kan inte lova att jag k
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 09:42Symaskin finnns redan på plats.
Symaskin finnns redan på plats.
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 09:57Aha! Toppen, då tar jag bara med en passande trådrulle för ev sömnad!
Aha! Toppen, då tar jag bara med en passande trådrulle för ev sömnad!