Quote from Guest on 23 November 2012, 11:39Utvecklingsgänget här på sajten har skapat en plattform för att planera, registrera, följa upp och diskutera träning. En teknisk plattform som möjliggör det här och så långt kan man inte säga annat än att dom verkligen lyckats. Massor av medlemmar och det
Utvecklingsgänget här på sajten har skapat en plattform för att planera, registrera, följa upp och diskutera träning. En teknisk plattform som möjliggör det här och så långt kan man inte säga annat än att dom verkligen lyckats. Massor av medlemmar och det
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 11:49Kan bara instämma. Märker själv att jag både läser och kommenterar färre bloggar samt att jag skriver färre bloggar själv pga det nya utseendet.
Kan bara instämma. Märker själv att jag både läser och kommenterar färre bloggar samt att jag skriver färre bloggar själv pga det nya utseendet.
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 11:53Jag vidhåller att raset började i samband med apparna som inte kräver en inloggning här utan man kan regga pass på Twitter, fjasbok och funbeat samtidigt.
Jag vidhåller att raset började i samband med apparna som inte kräver en inloggning här utan man kan regga pass på Twitter, fjasbok och funbeat samtidigt.
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 12:01Ja apparna ställer till problem bl.a. pga små skärmar. Får t.ex. inte plats med reklam som försvårar möjligheten att få intäkter för både FB och t.ex. Facebook.
Ja apparna ställer till problem bl.a. pga små skärmar. Får t.ex. inte plats med reklam som försvårar möjligheten att få intäkter för både FB och t.ex. Facebook.
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 13:45Över huvud taget skulle jag vilja kunna botanisera bland bloggarna och då menar jag även äldre såna och inte bara de senast registrerade. Där försvinner nämligen de intressanta bland alla "idag har jag ätit följande"-bloggar. (H)
Över huvud taget skulle jag vilja kunna botanisera bland bloggarna och då menar jag även äldre såna och inte bara de senast registrerade. Där försvinner nämligen de intressanta bland alla "idag har jag ätit följande"-bloggar. (H)
Quote from Jonny Persson on 23 November 2012, 13:55Apparna kan påverka men det hindrar inte att man ändå aktivt jobbar för att locka in de som besöker sajten på annat sätt. Det borde om inte annat ligga i annonsörernas intresse att folk tillbringar mer tid de gånger de är inne.
Den andra stora svenska lö
Apparna kan påverka men det hindrar inte att man ändå aktivt jobbar för att locka in de som besöker sajten på annat sätt. Det borde om inte annat ligga i annonsörernas intresse att folk tillbringar mer tid de gånger de är inne.
Den andra stora svenska lö
Quote from Funbeat user on 23 November 2012, 14:06Ja, vi jobbar med dylika frågor.
Ja, vi jobbar med dylika frågor.
Quote from Jonny Persson on 23 November 2012, 14:11Bra Olle! Hör av er om ni vill diskutera. Jag tror mig kunna både datorer och löpning.
Bra Olle! Hör av er om ni vill diskutera. Jag tror mig kunna både datorer och löpning.
Quote from Elias Engqvist on 23 November 2012, 14:22Datorer kanske, men löpning???
Datorer kanske, men löpning???
Quote from Jonny Persson on 23 November 2012, 14:24I teorin Christer, i teorin.
I teorin Christer, i teorin.