Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatMötesplatsen Funbeat
You need to log in to create posts and topics.

Jag skulle uppskatta om Bloggar fick en egen flik i överkanten istället för Träningsprogram. Jag vet inte hur andra gör, men själv kollar jag bloggar nästan varje dag men träningsprogrammen kanske ett par gånger per år.

En bra och viktig tråd, jag håller med det mesta som sagts.

För mej handlar det mycket om att det tar för lång tid att hantera och söka bland trådarna. Jag vill snabbt få bort alla lopp jag inte är intresserad av, söka bland trådar där jag eller nån ann

(t+) Till Maria D och Åke, skulle också vilja ha det så som ni beskriver.

(t+) Till Maria D och Åke

Den bristande aktiviteten på forumet är resultatet av det sluttande plan fb befunnit sig på dem senaste åren, där man (läs 15-20 st röststarka) vägrat ändra på någonting för att förbättra/förändra forumet. Och surprise, resultatet ser vi nu med samma pers

Ja, man saknar initierade diskussioner ifrån Maslandet.

Stefan: Vem är det som har vägrat att ändra på något?
Och vem är det som har makt att lägga in veto av användarna?
Jag trodde det var Olle & co som bestämde sånt?!

Angående bloggarna så fanns det tidigare en flik men den försvann när butiken lanserades. Kanske finns det plats för den nu när butiken har försvunnit. Det tycker jag vore bra.

Och kanske kan man på nåt snyggt sätt lyfta upp både de aktuella diskussione

Jag håller med Stefan.

Om jag som ändå anser mig vara ganska hårdhudad ofta avstår från att skriva inlägg för att jag inte vill få dryga one-liners från tråkiga surgubbar så tror jag väldigt många andra också låter bli och lämnar forumet. Moderering behö

(t+) Peter P