Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatMötesplatsen Funbeat
You need to log in to create posts and topics.

Börjar bli rätt så trött på alla negativa inlägg! Kan vi inte bara hjälpas åt att vara positiva och vänliga?!

Får gubbar vara på fritidsgårdar? Tur att man aldrig har varit på den typen av verksamheter.
Jag var mer på Kyrkans ungdom och lärde mig hyfs o omtanke när de förfördelade o missnöjda bråkade med oss keruber. Det känns bra att kunna vända andra kinden til

Peter P: Klockrent! (t+)
Åke: Har försökt, men det hjälper inte.... Det slutar bara med att jag får ta _ännu mer_ skit. Bland annat från dem som, liksom du, håller honom bakom ryggen och tycker att han är såååååå underhållande! :-/ Men nu gav jag mig inte

Jag tycker att fritidsgården är en väldigt bra beskrivning! Just hur fel allt kan bli när det saknas ledning. Det gäller ju även på en arbetsplats. Dålig ledning och individer fall illa, framför allt den som sitter ensam vid ett bord och gafflar.

Grejen

Ja, det var en bra beskrivning. Och så som det fungerat på sistone - de senaste mpånaderna - har jag allt mer dragit mig mot utgången, nu för tiden markerar jag 95% av alla trådar som dyker upp som ointressanta innan de blivit 4 svar gamla av olika skäl.

Gamla folk tröttnar, nya dyker upp. En del växer ifrån, andra har nyupptäckt. Ta vilken samling människor som helst; nätforum, idrottsförening eller företag. Det är naturligt att de som varit med några år ser tillbaka på "dem gamla goda tiden" och då ibla

Jag instämmer med Marcus´ reflektioner. På andra ställe kan man direkt på startsidan se vad som händer i diskussionstrådarna, på tävlingssidan och i bloggarna. Det vore inte alls en dum utveckling för FunBeat. Med det inte sagt att FunBeat ska kopiera and

Saliga äro de rättfärdiga.

Kan det möjligen vara så att Mötesplatsen Funbeat numera utspelar sig som kommentarer och diskussioner på genomförda träningspass? Det flödet får man ju i ansiktet på "Hem-sidan" och som notifieringar. Det är också den kanalen som stöds av telefon-apparna

Mikael, så kan det i och för sig vara. Men jag tror att det är många med mig som tycker att diskussionerna på den andra svenska sajten är mer givande och intressanta, speciellt om man har huvudsakliga fokus på löpning.

Sedan har det ju påtalats 1000 gån