Quote from Funbeat user on 26 November 2012, 22:22Intressant. Höstdepressioner som märks i funbeats forum?
Intressant. Höstdepressioner som märks i funbeats forum?
Quote from Catharina Brattlin on 26 November 2012, 23:20Inte helt omöjligt!
Medlemmar, som generellt känner sig halvnere och semideppade på hösten, av olika anledningar, kanske upplever detta starkare än andra?
För, det är konstigt att det är ungefär samma klientel, som berättar hur hemskt det är, hur dålig
Inte helt omöjligt!
Medlemmar, som generellt känner sig halvnere och semideppade på hösten, av olika anledningar, kanske upplever detta starkare än andra?
För, det är konstigt att det är ungefär samma klientel, som berättar hur hemskt det är, hur dålig
Quote from Funbeat user on 27 November 2012, 07:17Det är säkert någon form av KBT.
Det är säkert någon form av KBT.
Quote from Jonny Persson on 27 November 2012, 08:19Eftersom jag startade tråden och även startade en liknande tråd för ett år sen är det nog meningen att jag ska känna mig träffad. Jag kan dementera att jag är varken deprimerad eller känner mig i behov av KBT men jag tackar för psykoanalysen..
Snarare ä
Eftersom jag startade tråden och även startade en liknande tråd för ett år sen är det nog meningen att jag ska känna mig träffad. Jag kan dementera att jag är varken deprimerad eller känner mig i behov av KBT men jag tackar för psykoanalysen..
Snarare ä
Quote from Funbeat user on 27 November 2012, 09:27Nja, nu tänkte jag på Surmupparna.
Nja, nu tänkte jag på Surmupparna.
Quote from Elias Engqvist on 27 November 2012, 09:50Marcus, jag tycker att ditt initiativ är jättebra och ovanligt seriöst för att vara här i funbeat 🙂
Hoppas Olle läser detta för det är en av de bästa förslagen jag sett på länge!
Marcus, jag tycker att ditt initiativ är jättebra och ovanligt seriöst för att vara här i funbeat 🙂
Hoppas Olle läser detta för det är en av de bästa förslagen jag sett på länge!
Quote from Catharina Brattlin on 27 November 2012, 21:44Marcus, nu förstår jag iofs inte varför just Du skulle behöva känna Dig träffad bara för att Du startade denna tråden, för jag anser att Du kom med bra förslag. Vilket jag har sagt ett par gånger. Jag håller med Christer. 🙂
Min reflektion rörde många a
Marcus, nu förstår jag iofs inte varför just Du skulle behöva känna Dig träffad bara för att Du startade denna tråden, för jag anser att Du kom med bra förslag. Vilket jag har sagt ett par gånger. Jag håller med Christer. 🙂
Min reflektion rörde många a
Quote from Funbeat user on 30 November 2012, 20:26Men vad bra då att det inte finns några problem öht, bara höstdepressioner.
Men vad bra då att det inte finns några problem öht, bara höstdepressioner.
Quote from Funbeat user on 1 December 2012, 12:41Lustigt också att dessa höstdepressioner bara finns här på Funbeat också och inte alls på tex jogg.se där dessa diskussioner kring stämningen aldrig förekommer trots att vissa av oss vistas även där.
Det är väl snarare så att ett sakta döende forum får l
Lustigt också att dessa höstdepressioner bara finns här på Funbeat också och inte alls på tex jogg.se där dessa diskussioner kring stämningen aldrig förekommer trots att vissa av oss vistas även där.
Det är väl snarare så att ett sakta döende forum får l
Quote from Funbeat user on 1 December 2012, 17:10Bra sagt, Peter!
Bra sagt, Peter!