Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatMötesplatsen Funbeat
You need to log in to create posts and topics.

*letar efter gillaknappen på Peters inlägg* 😉

Jag är inte så aktiv på forumet längre och det beror inte på att Susanne A och diverse andra är totalt o-underhållande utan av andra saker.

Det jag sagt i ett antal år är att tävling inte är en diskussion. Om man tar fasta på det så kan man kanske,eventu

Dessutom måste "gilla-knappar" vara till för mindre vetande gruppindivider.

"15 andra tycker precis som jag så då vågar jag säga vad jag tycker, indirekt"

Säg direkt vad som stör.

PMS Andreas, eller har du bara käkat taggtråd? Tagga ner.

När man läser dina bloggar så är det inte mycket i ditt liv som verkar vara till freds.
Är det inte skador som är självförvållade så är det livet som spelar dig små spratt.

Finns det PMS-ursinne som jag biologiskt kan få Annica?

Om det är möjligt så har jag fått det på personer som pekar ut enskild person, sen ursäktar sig för att påpeka att de bara uttalar sig för att lyfta fram problem.

Jo tack! Jag vill INTE umgås med s

David, vad har bloggar med det här att göra? Låt bli att sparka på folk på det viset. Man kan känna det befogat efter diverse påhopp men det gör inte saker bättre på något vis.

Skulle inte förvåna mig om det finns, som tur är börjar pepparkakssäsongen idag.

Vill bestämt minnas att någon i tråden tidigare krävde att det vore hederligare att namnge dem man retar sig på, och tyckte det vore bättre? Kan minnas fel. Vara hur det va

Det behövs nog bara 2 grupper. En för de som förstod vad du sa i inlägget och sen resten. Då är det nog lugnt sen.

Pepparkakorna är bara beställda.

De var bättre förr