Quote from Guest on 28 June 2009, 22:29Är det några som ska köra Motion 6 dagars i år ?
http://www.laholmscyklisten.nu/
Är det några som ska köra Motion 6 dagars i år ?
http://www.laholmscyklisten.nu/
Quote from Funbeat user on 28 June 2009, 22:39Nope.
Nope.
Quote from Fredrik Närenfors on 28 June 2009, 23:13David far med osanning.
Jag tror det blir flera hundra. Däribland jag som lade in min betalning alldeles nyss. Inklusive Camping.Ser verkligen fram emot denna sommarens höjdpunkt. Tänk om vi kunde få samma väder som vi har nu...................
David far med osanning.
Jag tror det blir flera hundra. Däribland jag som lade in min betalning alldeles nyss. Inklusive Camping.
Ser verkligen fram emot denna sommarens höjdpunkt. Tänk om vi kunde få samma väder som vi har nu...................
Quote from Lena Bjerlöw on 29 June 2009, 08:17Japp, jag ska dit! Har inte varit på M6 förut, men väl nere i Laholm på cykelläger. Riktigt fina vägar 🙂
Japp, jag ska dit! Har inte varit på M6 förut, men väl nere i Laholm på cykelläger. Riktigt fina vägar 🙂
Quote from Lena O on 29 June 2009, 09:28det har strulat med semestern min ... kan vara så att vi komma även i år
det har strulat med semestern min ... kan vara så att vi komma även i år
Quote from Robert Johansson on 29 June 2009, 11:54Ok, har aldrig kört men varit sugen i några år nu..
Börjar semestern den veckan i alla fall.
Grejar man 6 dar första gången eller ska jag sikta på 3 dagar ?
Ok, har aldrig kört men varit sugen i några år nu..
Börjar semestern den veckan i alla fall.
Grejar man 6 dar första gången eller ska jag sikta på 3 dagar ?
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 13:41Tänker börja med 3 dagar.
Tänker börja med 3 dagar.
Quote from Viktor Wrede on 29 June 2009, 14:50Jag ska köra 3+1 dag dvs 3-dagarspaket tis samt tors-fre och sen betala extra för att köra avslutningsloppet på lördagen. Har bara hört positivt om Laholm så jag ser verkligen fram emot det och har höga förväntningar på det!
Jag ska köra 3+1 dag dvs 3-dagarspaket tis samt tors-fre och sen betala extra för att köra avslutningsloppet på lördagen. Har bara hört positivt om Laholm så jag ser verkligen fram emot det och har höga förväntningar på det!
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 14:52Anmäld och betalat för alla 6 dagar
Anmäld och betalat för alla 6 dagar
Quote from Fredrik Närenfors on 29 June 2009, 20:16Självklart grejar du alla 6 dagarna Anders. Jag hade inga som helst problem med det första gången för några år sen. Det är ju en vilodag mittpå och sen kan man varva hur hårt man kör. Jag brukar ta det lugnt varannan dag och ge järnet varannan. Typ.
Gary
Självklart grejar du alla 6 dagarna Anders. Jag hade inga som helst problem med det första gången för några år sen. Det är ju en vilodag mittpå och sen kan man varva hur hårt man kör. Jag brukar ta det lugnt varannan dag och ge järnet varannan. Typ.
Gary