Quote from Torbjörn Ohlsson on 29 June 2009, 21:46Hoppas att jag kan komma... Men vi får se, det kanske blir tre etapper...
Hoppas att jag kan komma... Men vi får se, det kanske blir tre etapper...
Quote from Funbeat user on 29 June 2009, 23:38Någon som har nåt tips på hyfsat boende (ej camping) till hyfsat pris för två vuxna och en liten tös?
Danne
Någon som har nåt tips på hyfsat boende (ej camping) till hyfsat pris för två vuxna och en liten tös?
Danne
Quote from Robert Johansson on 5 July 2009, 18:49Jag är oxå intrsserad av tips på boende.
Jag är oxå intrsserad av tips på boende.
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 18:50http://www.tylosand.se/
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 22:32Här ska jag bo, det verkar bra så jag hoppas att det är det också 🙂 Det rummet vi ska ha kostar 6320 :- för 2 pers inkl. frukost i 8 nätter.
http://www.lognasgard.se/
Här ska jag bo, det verkar bra så jag hoppas att det är det också 🙂 Det rummet vi ska ha kostar 6320 :- för 2 pers inkl. frukost i 8 nätter.
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 11:10Hej, har löst boendefrågan och det blir ett hus utanför Laholm för billig penning. Kör tre etapper, troligtvis tis, tors-fre?
Danne
Hej, har löst boendefrågan och det blir ett hus utanför Laholm för billig penning. Kör tre etapper, troligtvis tis, tors-fre?
Danne
Quote from Robert Johansson on 8 July 2009, 15:18Vart är starten ?
Är det inne i Laholm eller ?
Framgår ju inte på deras sida.
Vart är starten ?
Är det inne i Laholm eller ?
Framgår ju inte på deras sida.
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 15:23Strax bortom Carl Bildts föräldrahem.
Strax bortom Carl Bildts föräldrahem.
Quote from Emma Sjöberg on 8 July 2009, 15:30I Laholm, vid skolan..
I Laholm, vid skolan..
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 15:34Lagaholmsskolan (står i inbjudan till Sydhalland Runt som också är etapp 6). Ligger centralt i Laholm. Borde nog uttrycks lite tydligare i inbjudan.
Carl Bildt? Kommer han från Laholm? Det var det värsta... (inga urspårade diskussioner nu David 😉 )
Jag
Lagaholmsskolan (står i inbjudan till Sydhalland Runt som också är etapp 6). Ligger centralt i Laholm. Borde nog uttrycks lite tydligare i inbjudan.
Carl Bildt? Kommer han från Laholm? Det var det värsta... (inga urspårade diskussioner nu David 😉 )
Jag