Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Är det någon som har fått express att överföra till Garmin connect? Jag har Mac, har testat i både firefox och chrom har senaste uppdateringarna av allt man bara kan uppdatera.

Dessutom avregistrerade jag min gamla 310 nu i kväll, som jag avyttrat för nå

Hänger inte riktigt med i alla dina turer... :-/

Men ja, mac-ägare och Garmin 910XT, använder Garmin Express och passen hamnar i Garmin Connect utan problem (t+)

I botten på länkad tråd kan du läsa om "mina problem" med att få in passen i funbeat 🙂

Tack Mats!

Mitt inlägg som kunde tolkas lite förvirrat är skrivet trött, utmattad och väldigt irriterad efter ett antal timmars försök att få det att fungera. 🙂

Vad använder du för webbläsare?
express hittar min enhet, dvs klockan, och synkroniserar

Jag kör Chrome.
Ok, det var ju lite skumt. Det verkar som Garmin Connect har tappat "parningen" med klockan...
Märklig fråga, men är det samma konto i Express och Connect?

Ja, det hoppas jag! jag har ju tidigare fått in pass från klockan till Garmin connect, på gamla vanliga sättet via Garmin trainingcenter. (Nu fungerar inte det heller.)

Hur ser jag det ? Det är ju mitt gamla konto som jag alltid har haft, jag ser mina ga

Ok. Jag kikar runt i "nya" Garmin Connect, hittar inte var man lägger till en ny "device"...
Testa http://connect.garmin.com/sv-SE/help

Har du ställt in på klickan att den ska söka efter datorn.
Värkar som att den ställer om sig själv att den ej ska söka efter en dator när den har hittet den en gång. Så kolla i isättningarna på klickan.

Enheten är kopplad till ett Garmin Connect-konto. Inte tvärtom.

Börja med att kolla vilket Garmin Connect-konto som är kopplat till enheten i Express.

Spännande utveckling i min överföring från klockan 🙂
Idag fick jag in dagens pass, dock ej de jag har i klockan från helgens.
Alltid något!
Detta utan att jag behövde göra något annat än starta Express, och klicka mig vidare till Connect kontot.
Nu åte