Quote from Guest on 8 August 2012, 21:43Ni såg väl Makhloufis mäktiga spurt på 1500 igår? Han vässade formen i Skrylle utanför Lund: http://www.sydsvenskan.se/sport/varldens-baste-tar-fart-i-lund
Tänk på det nästa gång ni drar uppför backarna där!
Ni såg väl Makhloufis mäktiga spurt på 1500 igår? Han vässade formen i Skrylle utanför Lund: http://www.sydsvenskan.se/sport/varldens-baste-tar-fart-i-lund
Tänk på det nästa gång ni drar uppför backarna där!
Quote from Funbeat user on 8 August 2012, 21:53Hans 800 meterslopp var lite sämre.
Hans 800 meterslopp var lite sämre.
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 00:05Det står ju inte direkt att han tränat just där, utan han ingår i Jama Adems grupp
Det står ju inte direkt att han tränat just där, utan han ingår i Jama Adems grupp
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 11:38Inte?
"– Ett fantastiskt ställe att träna på. Jag älskar det. Jag skulle till och med kunna tänka mig att köpa en lägenhet här i Lund och ha som bas för mitt tävlande i Europa, säger Hamza Driouch."
Inte?
"– Ett fantastiskt ställe att träna på. Jag älskar det. Jag skulle till och med kunna tänka mig att köpa en lägenhet här i Lund och ha som bas för mitt tävlande i Europa, säger Hamza Driouch."
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 13:08Han var där tillsammans med några av de andra i gruppen.
Han var där tillsammans med några av de andra i gruppen.
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 17:57"säger Hamza Driouch."
Jag läste bara artikeln och det framgick aldrig tydligt att Makhloufi också var där utan bara att han ingår i Jama Adems grupp.
"säger Hamza Driouch."
Jag läste bara artikeln och det framgick aldrig tydligt att Makhloufi också var där utan bara att han ingår i Jama Adems grupp.
Quote from Funbeat user on 9 August 2012, 22:52Ah...så går det när man inte läser vad man klipper ut. 🙂
Ah...så går det när man inte läser vad man klipper ut. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 August 2012, 10:36Sydsvenskan följde upp med en kort artikel igår, men den verkar inte kommit med i nätupplagan. Där skriver man om hans träning tillsammans med Johan Wallerstein i Lund. Det har tydligen varit snack om att de ska komma tillbaka till hösten.
Sydsvenskan följde upp med en kort artikel igår, men den verkar inte kommit med i nätupplagan. Där skriver man om hans träning tillsammans med Johan Wallerstein i Lund. Det har tydligen varit snack om att de ska komma tillbaka till hösten.