Quote from Nils Hylander on 25 January 2008, 15:48Mallis bokat och klart. Åker med 8 grabbs och en tjej å vi ska bo i Can Pastilla på ett grejt hotell med halvpension. Det enda man behöver att göra är att fokusera på cykling, cykling och att cykla hela dagarna.... 🙂
5-17 april
Mallis bokat och klart. Åker med 8 grabbs och en tjej å vi ska bo i Can Pastilla på ett grejt hotell med halvpension. Det enda man behöver att göra är att fokusera på cykling, cykling och att cykla hela dagarna.... 🙂
5-17 april
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 20:37bokat och klart mallis 3-12 april i S´Arinal jag och 10 till.några åker dit redan 30 mars.
bokat och klart mallis 3-12 april i S´Arinal jag och 10 till.några åker dit redan 30 mars.
Quote from Mats Andersson on 25 January 2008, 21:42Jag åker 20-30 mars och skall bo i Can Picafort tillsammans med Life & Style Travel. Skall vara ledare. För den luuuuugna gruppen 🙂
Jag åker 20-30 mars och skall bo i Can Picafort tillsammans med Life & Style Travel. Skall vara ledare. För den luuuuugna gruppen 🙂
Quote from Åsa Tysklind on 26 January 2008, 12:08Bokat med Cykrelresor ( kadens ) under tiden 15 - 29 mars
Bokat med Cykrelresor ( kadens ) under tiden 15 - 29 mars
Quote from Mikaela Lexén on 26 January 2008, 12:10>Robert
Då kanske vi möts på flygplatsen...
BW och jag åker ner den 29/3 - 12/4>Annika
Vi ses säkert på nåt fik i någon trelig liten by
>Robert
Då kanske vi möts på flygplatsen...
BW och jag åker ner den 29/3 - 12/4
>Annika
Vi ses säkert på nåt fik i någon trelig liten by
Quote from Erik Strandberg on 26 January 2008, 17:13Jag hoppas på att rulla runt på Mallis 7-17 april i sol...värme...Deia...färska apelsiner...citroner...jorgubbar....solkräm...afterbajk....massor av mil...doppa tårna i poolen...pamboli... *drömmer* (H:)
Återstår bara att fånga bossen i ett positivt ögon
Jag hoppas på att rulla runt på Mallis 7-17 april i sol...värme...Deia...färska apelsiner...citroner...jorgubbar....solkräm...afterbajk....massor av mil...doppa tårna i poolen...pamboli... *drömmer* (H:)
Återstår bara att fånga bossen i ett positivt ögon
Quote from Funbeat user on 26 January 2008, 21:00Kommer åka ner 29 mars till 5:e april... blir ett kompisgäng med mestadels hovare som bor i Palma.
Vi kör kanske inte längst och inte heller snabbast, men vi fikar mest och äter flest glassar (H)
Kommer åka ner 29 mars till 5:e april... blir ett kompisgäng med mestadels hovare som bor i Palma.
Vi kör kanske inte längst och inte heller snabbast, men vi fikar mest och äter flest glassar (H)
Quote from Nils Hylander on 25 March 2008, 21:15Det börjar dra ihop sig....dax att skruva ihop Isaac... =)
*wiiiihaaaaa*
Det börjar dra ihop sig....dax att skruva ihop Isaac... =)
*wiiiihaaaaa*
Quote from Funbeat user on 25 March 2008, 22:32japp bara 8 dagar kvar .....
japp bara 8 dagar kvar .....
Quote from Funbeat user on 25 March 2008, 23:25Inte alls avundsjuk...trivs bra i snön här hemma..
Inte alls avundsjuk...trivs bra i snön här hemma..