Quote from Guest on 6 March 2012, 11:20Tjenare folks!
Nu är cykel-Mallis bokat v 15 (6-15 april). Vi är (så länge) 2 från Västerås, kommer att hänga lite med en kompis från Fredrikshofs cykelklubb... Men vore kul att veta om fler svenska cyklister kommer att finnas där under veckan. Och vad n
Tjenare folks!
Nu är cykel-Mallis bokat v 15 (6-15 april). Vi är (så länge) 2 från Västerås, kommer att hänga lite med en kompis från Fredrikshofs cykelklubb... Men vore kul att veta om fler svenska cyklister kommer att finnas där under veckan. Och vad n
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 11:30Du kan räkna med att det är fler än ni tre som kommer ifrån Sverige och cyklar där då.
Du kan räkna med att det är fler än ni tre som kommer ifrån Sverige och cyklar där då.
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 11:54Jag ska dit 5-15e med Hofvet.. .jag vet inte hur många vi är totalt, men jag tror inte att någon behöver oroa sig för att vara den enda svenska cyklisten på Mallis i påsk..
Jag ska dit 5-15e med Hofvet.. .jag vet inte hur många vi är totalt, men jag tror inte att någon behöver oroa sig för att vara den enda svenska cyklisten på Mallis i påsk..
Quote from Funbeat user on 6 March 2012, 12:13är det inte snudd på överbefolkat med cyklister då? hittar jag en bra sistaminuten, så kommer jag dit
är det inte snudd på överbefolkat med cyklister då? hittar jag en bra sistaminuten, så kommer jag dit
Quote from Rasmus Olsson on 6 March 2012, 13:12Det är väl bara cyklister och infödingar där då?
Det kommer ett stort gäng från Fredrikshof, minns inte antalet, men typ 50-80..
Trevligt med lite cyklistor, blir så mycket testosteron annars.
Det är väl bara cyklister och infödingar där då?
Det kommer ett stort gäng från Fredrikshof, minns inte antalet, men typ 50-80..
Trevligt med lite cyklistor, blir så mycket testosteron annars.
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 21:00jag ska åka med cykelklubben,vi e nog en 120pers.7till 17april.Min plan är och köra skiten ur mig:0)
jag ska åka med cykelklubben,vi e nog en 120pers.7till 17april.Min plan är och köra skiten ur mig:0)
Quote from Rasmus Olsson on 8 March 2012, 22:15Jag ska köra skiten ur andra.
Jag ska köra skiten ur andra.
Quote from Funbeat user on 9 March 2012, 00:05Också på plats med Cykelklubben 7-17 april. Hoppas på samma väder som förra året (då var det sämst sista dagen - några enstaka moln på himlen och bara 20 grader).
Också på plats med Cykelklubben 7-17 april. Hoppas på samma väder som förra året (då var det sämst sista dagen - några enstaka moln på himlen och bara 20 grader).
Quote from Funbeat user on 9 March 2012, 06:11Jag är där då med campmallorca och vi brukar vara ca 140 cyklister.
Jag är där då med campmallorca och vi brukar vara ca 140 cyklister.
Quote from Funbeat user on 9 March 2012, 15:58Kul! Och då är frågan - nån som känner till om det kommer att finnas organiserade samturer för "ensamresande" dvs. för dem som inte reser med sitt team / sin klubb? Annars funderar jag på att samla ihop ett gäng som kan tänka sig att cykla ihop, iaf ett p
Kul! Och då är frågan - nån som känner till om det kommer att finnas organiserade samturer för "ensamresande" dvs. för dem som inte reser med sitt team / sin klubb? Annars funderar jag på att samla ihop ett gäng som kan tänka sig att cykla ihop, iaf ett p