Quote from Funbeat user on 9 March 2012, 20:37Vi åker 4 pers den veckan till alcudia för att cykla.
Vi åker 4 pers den veckan till alcudia för att cykla.
Quote from Funbeat user on 9 March 2012, 20:48Kolla runt litegrann på plats så kommer du troligen finna en massa andra "ensamresande" och löst sammansatta gäng. Om du bor i närheten av Palma så är det bara att bege sig till stranden/strandpromenaden söderöver - där avgår bokstavligen hundratals gäng
Kolla runt litegrann på plats så kommer du troligen finna en massa andra "ensamresande" och löst sammansatta gäng. Om du bor i närheten av Palma så är det bara att bege sig till stranden/strandpromenaden söderöver - där avgår bokstavligen hundratals gäng
Quote from Funbeat user on 10 March 2012, 08:24Jag är där v 14 och 15 (2/4 - 15/4) tillsammans med ett drygt 30-tal Lygnare. Ser du ett gäng gul(l)iga, så är det säkert vi.
Vi bor i Port de Polenca (nordöstra sidan ön). Bor på Valentin Puerto Azul. Vi brukar åka iväg kl 10 varje morgon.
Jag är där v 14 och 15 (2/4 - 15/4) tillsammans med ett drygt 30-tal Lygnare. Ser du ett gäng gul(l)iga, så är det säkert vi.
Vi bor i Port de Polenca (nordöstra sidan ön). Bor på Valentin Puerto Azul. Vi brukar åka iväg kl 10 varje morgon.
Quote from Lars Ekegård on 16 March 2012, 13:00Blir en tripp 7-17, tjock, otränad men jag har ju 3 veckor på mig att toppa formen innan resan så jag kommer i kläderna 🙂
Blir en tripp 7-17, tjock, otränad men jag har ju 3 veckor på mig att toppa formen innan resan så jag kommer i kläderna 🙂