Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 14:22Maria; är du fit for fight för loppet eller kommer du som åskådare?
Maria; är du fit for fight för loppet eller kommer du som åskådare?
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 15:07Ingen aning ännu, om jag kan springa - men nä så spännande var ju inte loppet att jag har lust att stå och glo *s*
Jag siktar in mig på den stora löparfesten i Gbg. Där är det så många kompisar som ska springa att t.o.m jag kan glädjas även om jag står ut
Ingen aning ännu, om jag kan springa - men nä så spännande var ju inte loppet att jag har lust att stå och glo *s*
Jag siktar in mig på den stora löparfesten i Gbg. Där är det så många kompisar som ska springa att t.o.m jag kan glädjas även om jag står ut
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 15:14Haha, nä så spännande är inte loppet. Jag tänkte fråga om du ville köra vagn en timme om du ändå skulle dit. Springer om jag får barnvakt:)
Ja, kan tänka mig att det är lite mer känsla att stå vid sidan av GBG- varvet!!!
Haha, nä så spännande är inte loppet. Jag tänkte fråga om du ville köra vagn en timme om du ändå skulle dit. Springer om jag får barnvakt:)
Ja, kan tänka mig att det är lite mer känsla att stå vid sidan av GBG- varvet!!!
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 15:16Åh, vad mysigt. Nästan så man börjar överväga.......
Ber att få återkomma om en månad (H:)
Åh, vad mysigt. Nästan så man börjar överväga.......
Ber att få återkomma om en månad (H:)
Quote from Funbeat user on 7 April 2008, 15:25Självklart önskar jag att du kommer och SPRINGER. Men om du kan, vill...
Bara hojta till!
Självklart önskar jag att du kommer och SPRINGER. Men om du kan, vill...
Bara hojta till!
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 07:59Hej på er,
Tävlingen fanns redan upplagd. Under fel namn (hemsidan fanns inte än när jag la upp den och på MAIs hemsida stod det fortfarande Swedbank 10k) men rätt datum. Tack för länken! Jag hade missat att de äntligen fixat till hemsidan.
Hur som hel
Hej på er,
Tävlingen fanns redan upplagd. Under fel namn (hemsidan fanns inte än när jag la upp den och på MAIs hemsida stod det fortfarande Swedbank 10k) men rätt datum. Tack för länken! Jag hade missat att de äntligen fixat till hemsidan.
Hur som hel
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 09:59aha, ja då blev läget ett annat. Min lille knodd fyller 16 den dagen så då blir det jordgubbstårta istället för vagndragning. Tyvärr, Katarina. En annan gång!
aha, ja då blev läget ett annat. Min lille knodd fyller 16 den dagen så då blir det jordgubbstårta istället för vagndragning. Tyvärr, Katarina. En annan gång!
Quote from Jonas Bäckstrand on 8 April 2008, 12:52Jag är på! Det blir uppvärmning inför GBG (som i sin tur är uppvärmning till sthlm maraton! ). Och som sagt... Jag hoppas på bättre väder än förra året. Även om det var rätt kul att plaska omkring...
http://blogg.piggelina.se
Quote from Funbeat user on 8 April 2008, 12:57Anna: Uppvärmning för Stockholm Marathon när det är efter Stockholm Marathon? Jag är förvirrad.
Loppet är 14/6 som jag kan se så två veckor efter Stockholm Marathon. Jag ska springa om benen känns pigga och fräscha efter Stockholm Marathon men det känns i
Anna: Uppvärmning för Stockholm Marathon när det är efter Stockholm Marathon? Jag är förvirrad.
Loppet är 14/6 som jag kan se så två veckor efter Stockholm Marathon. Jag ska springa om benen känns pigga och fräscha efter Stockholm Marathon men det känns i
Quote from Jonas Bäckstrand on 8 April 2008, 12:58Karl: haha, nu blandade jag ihop det med Lundaloppet som går den 10/5... Det är alltså Lundaloppet som blir uppvärmningen så tar jag Malmö spring för livet som nedvarvning 🙂
Karl: haha, nu blandade jag ihop det med Lundaloppet som går den 10/5... Det är alltså Lundaloppet som blir uppvärmningen så tar jag Malmö spring för livet som nedvarvning 🙂