Quote from Fredrik Olsson on 13 May 2008, 10:26Starkt jobbat 😀 En extra stor (t+) till er som körde hela sträckan (V)
Starkt jobbat 😀 En extra stor (t+) till er som körde hela sträckan (V)
Quote from j sollerman on 13 May 2008, 10:57Ska nog vara lite försiktigt nästa gång jag säger emot han...
Ska nog vara lite försiktigt nästa gång jag säger emot han...
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 11:04WOW! Bra jobbat!
WOW! Bra jobbat!
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 15:42Hej Kalle.
Ja, man vet aldrig. En mörk kall natt.... Då kanske jag dyker upp. Och då vet man aldrig vad som kan hända. Kanske det blir en (O) vänlig överraskning.
Vänligen
P.
Hej Kalle.
Ja, man vet aldrig. En mörk kall natt.... Då kanske jag dyker upp. Och då vet man aldrig vad som kan hända. Kanske det blir en (O) vänlig överraskning.
Vänligen
P.
Quote from j sollerman on 13 May 2008, 23:10Ja de är de jag är rädd för. Och du har säkert utbildning i närstrider också!!
Ja de är de jag är rädd för. Och du har säkert utbildning i närstrider också!!
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 11:41Och här kommer en första film från helgen. Enjoy!!
http://www.youtube.com/watch?v=MZZdUBXLdjE
Och här kommer en första film från helgen. Enjoy!!
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 11:47Grymt!
Man blir ju minst sagt sugen på att cykla.
Grymt!
Man blir ju minst sagt sugen på att cykla.
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 11:49Ja visst blir man... 😀
Ja visst blir man... 😀
Quote from Funbeat user on 15 May 2008, 12:08Har just läst det mesta i tråden - waow! Fan va duktiga ni är! Kul att ni fick väder och vind enligt konstens alla regler. Bravo och grattis!
Har just läst det mesta i tråden - waow! Fan va duktiga ni är! Kul att ni fick väder och vind enligt konstens alla regler. Bravo och grattis!
Quote from Fredrik Olsson on 15 May 2008, 12:14Vad ska man säga? WOAAOV!!! Vilket äventyr 😀 Önskar att man var med, men det får bli nästa gång! För detta måste ni väl göra om!?
Vad ska man säga? WOAAOV!!! Vilket äventyr 😀 Önskar att man var med, men det får bli nästa gång! För detta måste ni väl göra om!?