Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonMalmö Triathlon
You need to log in to create posts and topics.

12

Den andra upplagan av Malmö Triathlon. En triathlontävling i området kring Västra hamnen som passar såväl motionär som elit.

Vi erbjuder sprint- och olympisk distans, samt en klass för ungdomar. Samtliga distanser kan också köras i lag om tre, då man kör

Kul, det ser ut som man kan simma Malmösimmet dagen innan som uppvärmning 😉

Klart vi ska =)

Någon som har starttiderna ?

Verkar bli bra väder:-)

Men bakterier i vattnet:-(

Jag simmade igår och kände pigg idag. Jag tyckte vatten luktade bättre idag än igår

Slapp åtminstone diseldofterna som var ute igår efter båtarna. Fantastiskt väder och skitkul lopp. Tyckte dock att cykelbanan var lite för teknisk, för många skarpa kurvor och vändpunkter. Förra året kunde man köra på lite bättre ändå. Annars sjukt trevli

Hålls med men jag tycker några flaggvakt sövde lite. Två ggr fick jag ropa hej alt bromsa in.

Tyckte också under av en äldre cyklister som bli varvat de flaggade in honom efter första varv och han kom på det 50m innan T2....

Ryan> Instämmer, visst var det flaggvakter som sov och hade dålig koll på läget. Man visste ju inte vad som skulle hända varje gång man kom till en korsning/ övergångställe. Antingen såg dom inte att man kom eller också kunde dom inte bedöma vilken fart m

12