Quote from Guest on 29 September 2011, 10:49http://www.malmomilen.se/
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 10:59Vi funderar på att vända rundan till nästa år. Verkar vara ett riktigt bra förslag, får hoppas att tillstånd etc fungerar för detta också.
Jag lägger till karta!
Vi funderar på att vända rundan till nästa år. Verkar vara ett riktigt bra förslag, får hoppas att tillstånd etc fungerar för detta också.
Jag lägger till karta!
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 20:53Jag tycker att det måste ju vara mer trångt i cykeltunneln i början på andra hållet.
Tänk även på att då måste ju innerstan vara avstängt en mycket längre tid då fältet blir ju utspritt mer och man passerar innerstan på slutet.
(det förekom ju liknande f
Jag tycker att det måste ju vara mer trångt i cykeltunneln i början på andra hållet.
Tänk även på att då måste ju innerstan vara avstängt en mycket längre tid då fältet blir ju utspritt mer och man passerar innerstan på slutet.
(det förekom ju liknande f
Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 22:34Missade tyvärr årets lopp, men jag tycker den omvända bansträckningen ser kanon ut - kul med de mest centrala delarna av stan mot slutet av loppet. Hoppas ni kan få ett OK på den!
Missade tyvärr årets lopp, men jag tycker den omvända bansträckningen ser kanon ut - kul med de mest centrala delarna av stan mot slutet av loppet. Hoppas ni kan få ett OK på den!
Quote from Funbeat user on 1 October 2011, 09:11Edit: Never mind - hjärnsläpp.
Edit: Never mind - hjärnsläpp.
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 13:54Funderar på att anmäla mig. Någon som sprang förra året?
Funderar på att anmäla mig. Någon som sprang förra året?
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 13:56Japp! Men i år går banan tydligen på andra hållet, dvs start blir mål i år.
Japp! Men i år går banan tydligen på andra hållet, dvs start blir mål i år.
Quote from Funbeat user on 26 March 2012, 19:29Det var trevligt ifjor och som helhet ett bra arrangemang. Hoppas bara att man inte använder gummislangar för att få fram vatten efter mål - det var inte särskilt gott 😉
Det var trevligt ifjor och som helhet ett bra arrangemang. Hoppas bara att man inte använder gummislangar för att få fram vatten efter mål - det var inte särskilt gott 😉
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 19:50Jag ska springa min första mil någonsin och det blir i Malmö. Något speciellt jag bör tänka på? Hur är banan? Malmö är ju ganska plant, så att säga. Men något annat?
Jag ska springa min första mil någonsin och det blir i Malmö. Något speciellt jag bör tänka på? Hur är banan? Malmö är ju ganska plant, så att säga. Men något annat?
Quote from Funbeat user on 28 March 2012, 22:57Bara ta det i din egen takt och njut av det hela! Platt är ordet så det behöver du ju inte oroa dig för.
Bara ta det i din egen takt och njut av det hela! Platt är ordet så det behöver du ju inte oroa dig för.