Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 10:53Det blir inte vatten ur gummislangar vid målet. Vi försöker lyssna och lära av löparna 🙂
I år blir det vattenflaskor till deltagarna i målfållan så man snabbare kan gå frammåt och minska risken för "stockning".Välkomna!
Det blir inte vatten ur gummislangar vid målet. Vi försöker lyssna och lära av löparna 🙂
I år blir det vattenflaskor till deltagarna i målfållan så man snabbare kan gå frammåt och minska risken för "stockning".
Välkomna!
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 12:29Just att ni lyssnade på löparna (bl.a. via er facebook sida) var något som jag upplevde som väldigt positivt redan ifjor. För i år hoppas jag bara på många löpare och fint väder så att det kan bli en riktig folkfest!
Just att ni lyssnade på löparna (bl.a. via er facebook sida) var något som jag upplevde som väldigt positivt redan ifjor. För i år hoppas jag bara på många löpare och fint väder så att det kan bli en riktig folkfest!
Quote from Funbeat user on 9 April 2012, 17:37Håller med dig Staffan! Kanon att dom verkligen lyssnade i fjor...
Håller med dig Staffan! Kanon att dom verkligen lyssnade i fjor...
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 09:28För oss som arrangörer är det också viktigt att vi verkligen får fram informationen från löparna. Alla tycker olika och de som springer runt 40 minuter märker inte de eventuella problem som 65-minuters löparna har. M a o har vi inte själva alltid koll på
För oss som arrangörer är det också viktigt att vi verkligen får fram informationen från löparna. Alla tycker olika och de som springer runt 40 minuter märker inte de eventuella problem som 65-minuters löparna har. M a o har vi inte själva alltid koll på
Quote from Funbeat user on 15 June 2012, 21:19Imorgon är det dags! Hoppas att regnet lyser med sin frånvaro och att alla får det riktigt kul!
Imorgon är det dags! Hoppas att regnet lyser med sin frånvaro och att alla får det riktigt kul!
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 11:03Vi ses på startlinjen. 🙂
Vi ses på startlinjen. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 11:58jag tycker vädret här i Malmö ser rätt bra ut för att springa i faktiskt!
lycka till alla som ska springa!
jag tycker vädret här i Malmö ser rätt bra ut för att springa i faktiskt!
lycka till alla som ska springa!
Quote from Funbeat user on 16 June 2012, 17:32Efter att först sett ut somregn och sedan som svagt dugg i lagom värme. Så blev det faktiskt på gränsen till för varmt tycker jag men lyckades ändå att nå mitt mål.
Efter att först sett ut somregn och sedan som svagt dugg i lagom värme. Så blev det faktiskt på gränsen till för varmt tycker jag men lyckades ändå att nå mitt mål.