Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 08:55Jag ramlade in på 1.49.07, inte riktigt nöjd.
Dock så var jag förberedd på att det skulle regna så jag tog bara en långarmad funktionströja med mig, det var en stor miss. Strålande sol rakt igenom.
Banan var hyfsat tråkig, lite cykelvägar och bostadsomr
Jag ramlade in på 1.49.07, inte riktigt nöjd.
Dock så var jag förberedd på att det skulle regna så jag tog bara en långarmad funktionströja med mig, det var en stor miss. Strålande sol rakt igenom.
Banan var hyfsat tråkig, lite cykelvägar och bostadsomr
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 09:49Karl, det förvånar mig inte att det var ett sådant dåligt upplägg. Jag sprang Blodomloppet (10km) i samma område för något år sedan, och det var det tråkigaste lopp jag någonsin sprungit. Ingen publik och de människor man såg hade ingen aning om att det s
Karl, det förvånar mig inte att det var ett sådant dåligt upplägg. Jag sprang Blodomloppet (10km) i samma område för något år sedan, och det var det tråkigaste lopp jag någonsin sprungit. Ingen publik och de människor man såg hade ingen aning om att det s
Quote from Funbeat user on 8 September 2008, 12:32Egentligen att ingen tittar på bryr jag mig inte så mycket om.
Det jag mer var kritiskt till är det höga anmälningsavgiften, 300 kr till vad? De kan inte haft några större utgifter känns det som.
Egentligen att ingen tittar på bryr jag mig inte så mycket om.
Det jag mer var kritiskt till är det höga anmälningsavgiften, 300 kr till vad? De kan inte haft några större utgifter känns det som.