Quote from Guest on 13 June 2009, 22:14I dag ville min mamma följa med mig ut och jogga! Hon är dryga 60 år och har aldrig joggat en meter... Men hon tyckte det lät så kul när jag pratade om min jogging, som jag började med för ca10 veckor sen, att hon ville prova. Inga bra skor hade hon, men
I dag ville min mamma följa med mig ut och jogga! Hon är dryga 60 år och har aldrig joggat en meter... Men hon tyckte det lät så kul när jag pratade om min jogging, som jag började med för ca10 veckor sen, att hon ville prova. Inga bra skor hade hon, men
Quote from Sissel Svanøe on 13 June 2009, 22:24Visst är det kul med mammor som springsällskap!
Min mamma brukade följa med mig och systern på lopp runt om i Sverige, men aldrig sprungit några lopp själv (tillägg: hon har knappt sprungit tidigare överhuvudtaget, men alltid promenerat och vandrat mycke
Visst är det kul med mammor som springsällskap!
Min mamma brukade följa med mig och systern på lopp runt om i Sverige, men aldrig sprungit några lopp själv (tillägg: hon har knappt sprungit tidigare överhuvudtaget, men alltid promenerat och vandrat mycke
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 23:15Min mamma flåsar och suckar djupt bara vi är ute och promenerar.... MEN en gång i tiden var hon den mer aktiva av oss! Hon joggade (nästan) varje lördagsmorgon, motionscyklade och såvidare. Jag var i tonåren och tyckte att hon var lite löjligt äckelhurtig
Min mamma flåsar och suckar djupt bara vi är ute och promenerar.... MEN en gång i tiden var hon den mer aktiva av oss! Hon joggade (nästan) varje lördagsmorgon, motionscyklade och såvidare. Jag var i tonåren och tyckte att hon var lite löjligt äckelhurtig
Quote from Johan Lindh on 14 June 2009, 15:59För mig är det nästan tvärt om. Mamma bestämde sig för att börja jogga när hon var ca 60 och har sprungit hela tiden sen dess (ca 3 år). Jag har alltid tyckt att det är kul att springa men inte fått någon kontinuerlighet i det, men med hjälp och inspirati
För mig är det nästan tvärt om. Mamma bestämde sig för att börja jogga när hon var ca 60 och har sprungit hela tiden sen dess (ca 3 år). Jag har alltid tyckt att det är kul att springa men inte fått någon kontinuerlighet i det, men med hjälp och inspirati
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 23:06Det är så kul att springa ihop med sin vuxna dotter. Jag har sprungit nga lopp tidigare men nu tar vu Tjejmilen tillsammans. Vi ska vara likadant klädda och ta mållinjen hand i hand, Vi springer för den unika föreningen "Bobos brudar" dvs makens/pappans n
Det är så kul att springa ihop med sin vuxna dotter. Jag har sprungit nga lopp tidigare men nu tar vu Tjejmilen tillsammans. Vi ska vara likadant klädda och ta mållinjen hand i hand, Vi springer för den unika föreningen "Bobos brudar" dvs makens/pappans n
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 23:51Det är ju lysande!
Själv ska jag springa E20-loppet nästa vecka tillsammans med min Mamma. Eller ja vi startar iallafall tillsammans och kan fira tillsammans i målfållan. Emellan där så håller vi lite olika tempo:) Inte så kul o springa intervaller runt
Det är ju lysande!
Själv ska jag springa E20-loppet nästa vecka tillsammans med min Mamma. Eller ja vi startar iallafall tillsammans och kan fira tillsammans i målfållan. Emellan där så håller vi lite olika tempo:) Inte så kul o springa intervaller runt
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 20:35Jag och min vuxna dotter springer annars sällan tillsammans, men vi har hittills haft gemensam "tävlingskalender".
Vi springer ju inte loppen tillsammans, men det är roligt att ha ett gemensamt mål att satsa mot och också skojigt att ha gemensamma minnen
Jag och min vuxna dotter springer annars sällan tillsammans, men vi har hittills haft gemensam "tävlingskalender".
Vi springer ju inte loppen tillsammans, men det är roligt att ha ett gemensamt mål att satsa mot och också skojigt att ha gemensamma minnen