Quote from Guest on 14 October 2011, 21:41mors..
läste i en tråd om 2 lagers strumpor...
jag och polaren ska försöka ta oss runt stockholmsmaran till sommaren..så man är ju nervös för många små saker t.ex skavsår ..
så vad rekomenderar ni gamla rävar..
köra som vanligt i beprövade skor eller sa
mors..
läste i en tråd om 2 lagers strumpor...
jag och polaren ska försöka ta oss runt stockholmsmaran till sommaren..
så man är ju nervös för många små saker t.ex skavsår ..
så vad rekomenderar ni gamla rävar..
köra som vanligt i beprövade skor eller sa
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 21:51Nu har jag ingen erfarenhet, men eftersom du kommer springa ett och annat långpass innan så kommer du ju testa lite olika varianter.
Jag ska springa min första marathon i mars och jag tänker inte testa något som inte är väl beprövat sedan innan. Hur nu d
Nu har jag ingen erfarenhet, men eftersom du kommer springa ett och annat långpass innan så kommer du ju testa lite olika varianter.
Jag ska springa min första marathon i mars och jag tänker inte testa något som inte är väl beprövat sedan innan. Hur nu d
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 21:54Jag är ingen gammal räv. Om du syftade på mitt inlägg i en annan tråd? har heller ingen erfarenhet av Maraton, men springer en del långpass i skog och mark. Har då testat tex 2 lagersstrumpor och compeedplåster. Bara det att det har hjälpt mig att hålla s
Jag är ingen gammal räv. Om du syftade på mitt inlägg i en annan tråd? har heller ingen erfarenhet av Maraton, men springer en del långpass i skog och mark. Har då testat tex 2 lagersstrumpor och compeedplåster. Bara det att det har hjälpt mig att hålla s
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 22:10Sportslick i första hand, och inte bara på fötterna utan även på "the naughty areas"
Vaselin i andra hand, Inotyol i nödfall
Sportslick i första hand, och inte bara på fötterna utan även på "the naughty areas"
Vaselin i andra hand, Inotyol i nödfall
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 22:19Fick av någon eller vid något lopp för länge sedan ett par vita sockor som det står SVEA SKOG på...å dom är det bästa som jag någonsin kutat i. Tjocka men ändå tunna om ni förstår vad jag menar. Börjar bli lite aningen nötta nu efter Brussels Marathon men
Fick av någon eller vid något lopp för länge sedan ett par vita sockor som det står SVEA SKOG på...å dom är det bästa som jag någonsin kutat i. Tjocka men ändå tunna om ni förstår vad jag menar. Börjar bli lite aningen nötta nu efter Brussels Marathon men
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 23:06På en såpass kort sträcka som en mara funkar ju vadsomhelst. Försvarets fotlappar t.ex. Häromdan sprang jag SUM 50 km i ett par gamla tubsockor för jag ville ha något som jag kunde kasta direkt efteråt. Det gick helt utan skavsår eller blåsor,
På en såpass kort sträcka som en mara funkar ju vadsomhelst. Försvarets fotlappar t.ex. Häromdan sprang jag SUM 50 km i ett par gamla tubsockor för jag ville ha något som jag kunde kasta direkt efteråt. Det gick helt utan skavsår eller blåsor,
Quote from Funbeat user on 14 October 2011, 23:36Har använt Inotyol.
Klibbar, men fungerar.
Har använt Inotyol.
Klibbar, men fungerar.
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 06:28Du lär väl som sagt springa långpass innan dess och kommer att märka om du behöver något. Själv spjälar jag ett par tår som jag annars trycker ner i skosulan och får skav på när det är såpass långt, men det är en lite speciell egenhet jag inte delar med s
Du lär väl som sagt springa långpass innan dess och kommer att märka om du behöver något. Själv spjälar jag ett par tår som jag annars trycker ner i skosulan och får skav på när det är såpass långt, men det är en lite speciell egenhet jag inte delar med s
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 09:56Sen jag började springa med 2XU race socks så är skavsåren på fötterna ett minne blott.
Utöver det så tycker jag vaselin funkar bra på övriga områden.
Sen jag började springa med 2XU race socks så är skavsåren på fötterna ett minne blott.
Utöver det så tycker jag vaselin funkar bra på övriga områden.