Quote from Guest on 28 December 2007, 10:01http://marathon.chamonixsport.com/index.php?rub=32
Quote from Stefan Kinberg on 28 December 2007, 10:11Anmäld och redo.
Anmäld och redo.
Quote from Funbeat user on 31 December 2007, 14:38Såja, då är jag också anmäld!
Såja, då är jag också anmäld!
Quote from Funbeat user on 31 December 2007, 14:40Jag är också riktigt sugen... Ska fundera lite. Den ligger bra i tiden.
Jag är också riktigt sugen... Ska fundera lite. Den ligger bra i tiden.
Quote from Stefan Kinberg on 11 April 2008, 11:50Idag är det ynka 79 dagar kvar till avspark för MdM-B. Tiden rinner iväg och det börjar bli dags att lägga i en högre växel känns det som. Försöker visualisera - se mig själv springandes nere i Chamonixdalen över stock och sten - men hittills ser jag bara
Idag är det ynka 79 dagar kvar till avspark för MdM-B. Tiden rinner iväg och det börjar bli dags att lägga i en högre växel känns det som. Försöker visualisera - se mig själv springandes nere i Chamonixdalen över stock och sten - men hittills ser jag bara
Quote from Eric Jacobsson on 11 April 2008, 11:53Peter: du får väl börja springa inne i stan. 😛
Några vändor upp och ner för Carolinabacken och den riktiga mördarbacken vid Akademiska kan säkert göra underverk. (H)
Peter: du får väl börja springa inne i stan. 😛
Några vändor upp och ner för Carolinabacken och den riktiga mördarbacken vid Akademiska kan säkert göra underverk. (H)
Quote from Elias Engqvist on 11 April 2008, 12:28Hur många höjdmeter blir det på den där utflykten då? Ser ut att vara en rolig dal där före "backen" upp mot mål...
Hur många höjdmeter blir det på den där utflykten då? Ser ut att vara en rolig dal där före "backen" upp mot mål...
Quote from Stefan Kinberg on 13 April 2008, 15:50...Carolina backen ligger lite väl centralt för min smak. Springer mest i Röbo för att få backträning; även om backarna där inte är så långa så är de många. Och relativt branta.
...Carolina backen ligger lite väl centralt för min smak. Springer mest i Röbo för att få backträning; även om backarna där inte är så långa så är de många. Och relativt branta.
Quote from Eric Jacobsson on 13 April 2008, 19:17Jo jag vet... tvingades till nåra rundor i Röbo när jag gick på högstadiet. Fint område!
Jo jag vet... tvingades till nåra rundor i Röbo när jag gick på högstadiet. Fint område!
Quote from Stefan Kinberg on 30 April 2008, 08:55Ngt av ett litet jubilem - prick 60 dagar kvar till startskottet. Flyg och boende kirrat och träningsdistanserna har ökats lite försikigt den senaste tiden. Hinken med elektrolytpulver glänser på köksbordet. Allt känns helt enkelt toppen.
Ngt av ett litet jubilem - prick 60 dagar kvar till startskottet. Flyg och boende kirrat och träningsdistanserna har ökats lite försikigt den senaste tiden. Hinken med elektrolytpulver glänser på köksbordet. Allt känns helt enkelt toppen.