Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 10:25Hm, jag kan inte påstå att jag känner samma starka känsla av att vara förberedd. Får inte springa längre än ca milen enligt sjukgymnasten och då har hon ännu inte fått titta på min strulande hälsena. Ska dit igen i nästa vecka. Vi får se vad hon säger. Me
Hm, jag kan inte påstå att jag känner samma starka känsla av att vara förberedd. Får inte springa längre än ca milen enligt sjukgymnasten och då har hon ännu inte fått titta på min strulande hälsena. Ska dit igen i nästa vecka. Vi får se vad hon säger. Me
Quote from Stefan Kinberg on 13 May 2008, 09:04Mindre än 50 dagar kvar nu. Testade att kuta lite mer än 30 km i går och det känns ju kan man säga. Flåset är ok, benen däremot blir lite trötta.
Lite backe på det här så är man väl redo inbillar jag mig (tänker positivt och aktiverar m. zygomatic major
Mindre än 50 dagar kvar nu. Testade att kuta lite mer än 30 km i går och det känns ju kan man säga. Flåset är ok, benen däremot blir lite trötta.
Lite backe på det här så är man väl redo inbillar jag mig (tänker positivt och aktiverar m. zygomatic major