Quote from Guest on 8 November 2009, 18:13Hej!
Nån som är intresserad av att springa marathon Mont st michel i Bretagne, antingen 2010 eller 2011. Jag har ett par franska vänner som gärna skulle springa stockholm marathon och de har föreslagit ett byte där de tar hand om oss svenskar i Bretagne
Hej!
Nån som är intresserad av att springa marathon Mont st michel i Bretagne, antingen 2010 eller 2011. Jag har ett par franska vänner som gärna skulle springa stockholm marathon och de har föreslagit ett byte där de tar hand om oss svenskar i Bretagne
Quote from Funbeat user on 8 November 2009, 18:23Om jag orkade springa så långt så skulle jag vara på - Mont Saint Michel är otroligt vackert. Fastna inte i tidvattnet!
Om jag orkade springa så långt så skulle jag vara på - Mont Saint Michel är otroligt vackert. Fastna inte i tidvattnet!
Quote from Jonas Täng on 8 November 2009, 19:34Det låter som om det kan bli backigt...
Det låter som om det kan bli backigt...
Quote from Zsuzsi Zsédely on 8 November 2009, 20:12Utan att dra för stora växlar på mitt utspel, så ser jag 2011 års upplaga som den perfekta 50-års-presenten från mej själv!
Har jag inte helt fel går loppet 4 dagar efter min 50-årsdag!Se detta som en önskan eller förhoppning från min sida! Visst vore d
Utan att dra för stora växlar på mitt utspel, så ser jag 2011 års upplaga som den perfekta 50-års-presenten från mej själv!
Har jag inte helt fel går loppet 4 dagar efter min 50-årsdag!
Se detta som en önskan eller förhoppning från min sida! Visst vore d