Quote from Guest on 6 January 2008, 12:01http://www.grindange.com/maraquiz.shtml
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 12:11Äh bara 9 rätt men 29 sek!
Äh bara 9 rätt men 29 sek!
Quote from j sollerman on 6 January 2008, 12:526 rätt 😀
6 rätt 😀
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 12:58Och jag hann inte med.
Tips: ta ingen kissepaus 😀
Och jag hann inte med.
Tips: ta ingen kissepaus 😀
Quote from Lena Bjerlöw on 6 January 2008, 14:547 rätt! 🙂
7 rätt! 🙂
Quote from j sollerman on 6 January 2008, 16:189 rätt på klassiker quizet
9 rätt på klassiker quizet
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 22:45Det är jag som gjort detta Quiz, hoppas ni tyckte det var kul! Såg att jag fått en massa besökare från Funbeat, så jag signade upp och tittade in till er. Är Funbeat bra? Jag "hänger" ibland på puls.se.
Ha det gott!
Det är jag som gjort detta Quiz, hoppas ni tyckte det var kul! Såg att jag fått en massa besökare från Funbeat, så jag signade upp och tittade in till er. Är Funbeat bra? Jag "hänger" ibland på puls.se.
Ha det gott!
Quote from j sollerman on 6 January 2008, 22:52jag va inne på puls.se innan jag började med funbeat. men jag tycker funbeat är bra mycket bättre. men jag tycker att puls.se starka sida är triathlon forumet.
jag va inne på puls.se innan jag började med funbeat. men jag tycker funbeat är bra mycket bättre. men jag tycker att puls.se starka sida är triathlon forumet.
Quote from Funbeat user on 7 January 2008, 08:03Jag hänger på både puls och på funbeat (som till synes) och jag tycker inte att de direkt är konkurrenter till varann. Puls är bra då det finns väldigt duktigt löparfolk som kan svara på de flesta frågorna. Funbeat använder jag mer till att registrera min
Jag hänger på både puls och på funbeat (som till synes) och jag tycker inte att de direkt är konkurrenter till varann. Puls är bra då det finns väldigt duktigt löparfolk som kan svara på de flesta frågorna. Funbeat använder jag mer till att registrera min
Quote from Funbeat user on 8 January 2008, 10:16VA!?
6 rätt och jag gissade på ALLA!!!!
VA!?
6 rätt och jag gissade på ALLA!!!!