Quote from Guest on 19 May 2009, 09:50Någon som vet lite om detta arrangemang?
Undrar främst över slingans kupering. Den är alltså 2340m (18 varv) och går vid Strömlslunds skidstuga i Trollhättan.Men även andra synpunkter är välkomna! 🙂
http://www.tsok.se/marathonstafetten/Marathonstaf
Någon som vet lite om detta arrangemang?
Undrar främst över slingans kupering. Den är alltså 2340m (18 varv) och går vid Strömlslunds skidstuga i Trollhättan.
Men även andra synpunkter är välkomna! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 10:00Den är småknixig.
Några få lite brantare, ej långa.
Ca. 30 - 50 meter.Den längsta backen går nedför.
Stafettlagen innehåller allt ifrån elitlöpare till
väldigt långsamma entusiaster.Det är bra tryck vid varvningen inklusive grilldofter.
Den är småknixig.
Några få lite brantare, ej långa.
Ca. 30 - 50 meter.
Den längsta backen går nedför.
Stafettlagen innehåller allt ifrån elitlöpare till
väldigt långsamma entusiaster.
Det är bra tryck vid varvningen inklusive grilldofter.
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 10:35Småknixig...är bara förnamnet..hehe. Har kutat den två gånger och en gång där uppe vid stugan. Man måste vara bra tränad på småbackar den saken är säker..tror aldrig att jag varit så djävla trött någon gång i mitt liv. Tror att det var 24 varv å backarna
Småknixig...är bara förnamnet..hehe. Har kutat den två gånger och en gång där uppe vid stugan. Man måste vara bra tränad på småbackar den saken är säker..tror aldrig att jag varit så djävla trött någon gång i mitt liv. Tror att det var 24 varv å backarna
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 13:51Ett kanonarrangemang och en av säsongens höjdpunkter!! Har sprungit massor med gånger, både som elitlöpare och otränad motionär, lika roligt vilket som. 🙂 (t+)
Ett kanonarrangemang och en av säsongens höjdpunkter!! Har sprungit massor med gånger, både som elitlöpare och otränad motionär, lika roligt vilket som. 🙂 (t+)