Quote from Guest on 24 May 2009, 14:12Till alla ni som tränar till ett marathon och bor i Göteborg - hur tränar ni och vart?
Jag kan bara komma på att springa x antal varv på 8:an i Skatås.Har ni några andra lättsprungna slingor ni kan tipsa om som man kan nöta km på?
Annars får jag väl ta
Till alla ni som tränar till ett marathon och bor i Göteborg - hur tränar ni och vart?
Jag kan bara komma på att springa x antal varv på 8:an i Skatås.
Har ni några andra lättsprungna slingor ni kan tipsa om som man kan nöta km på?
Annars får jag väl ta
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 14:22Jag springer oftast i Skatås. Dock sällan åttan på långpassen. Har väl oftast blivit någon kombination av Åttan-Milen-Lilla/Stora Delsjön runt eller 18km-stigen. Sista långpasset sprang jag från Skatås till Rådasjön och runt den och sen tillbaka, det tyck
Jag springer oftast i Skatås. Dock sällan åttan på långpassen. Har väl oftast blivit någon kombination av Åttan-Milen-Lilla/Stora Delsjön runt eller 18km-stigen. Sista långpasset sprang jag från Skatås till Rådasjön och runt den och sen tillbaka, det tyck
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 15:29Den här rundan brukar jag ibland köra långpass på.http://www.jogg.se/?sida=map&id=45660
Från Skatås runt Kåsjön och tillbaka runt 2 mil med blandat underlag. Du passerar sju sjöar på vägen, eller åtta om du räknar Delsjöarna som 2 sjöar.
Den här rundan brukar jag ibland köra långpass på.http://www.jogg.se/?sida=map&id=45660
Från Skatås runt Kåsjön och tillbaka runt 2 mil med blandat underlag. Du passerar sju sjöar på vägen, eller åtta om du räknar Delsjöarna som 2 sjöar.
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 15:51Jag bor i Angered. Har mycket bra terrängspår precis utanför huset. Brukar variera mellan terrängen och asfalten här omkring. Jag har perfektas bälte med 8 flaskor men när jag sprang sista långpasset inför Sthlm marathon i torsdags(ca. 30 km.)så drack jag
Jag bor i Angered. Har mycket bra terrängspår precis utanför huset. Brukar variera mellan terrängen och asfalten här omkring. Jag har perfektas bälte med 8 flaskor men när jag sprang sista långpasset inför Sthlm marathon i torsdags(ca. 30 km.)så drack jag
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 17:19Stefan: det var en jättefin runda. Gäller bara att hitta 🙂 Får testa mig fram helt enkelt.
Har ProTouch bälte men bara 4 flaskor.
Stefan: det var en jättefin runda. Gäller bara att hitta 🙂 Får testa mig fram helt enkelt.
Har ProTouch bälte men bara 4 flaskor.