Quote from Funbeat user on 13 May 2011, 21:40Jag tänker int stupa med kramp i benen i alla fall
Jag tänker int stupa med kramp i benen i alla fall
Quote from Funbeat user on 21 May 2011, 22:49Mina kära vänner. Nu är det fullt! Det gick otroligt fort i år, anmälde inte vi oss i augusti förra året?
Mina kära vänner. Nu är det fullt! Det gick otroligt fort i år, anmälde inte vi oss i augusti förra året?
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 09:02tur man är anmäld då!
tur man är anmäld då!
Quote from Funbeat user on 22 May 2011, 15:47du tänker nog på flyg resan den boka vi i mitten av augusti
du tänker nog på flyg resan den boka vi i mitten av augusti
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 22:53Jag kommer att ta med jacob och Anders till radarbacken imorgon vid halv åtta tiden på kvällen. Hade varit roligt om det kom några fler. Vad säger ni?
Jag kommer att ta med jacob och Anders till radarbacken imorgon vid halv åtta tiden på kvällen. Hade varit roligt om det kom några fler. Vad säger ni?
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 23:00Tänkte även försöka mig på en summering på hur många vi blir.
Stephan
Hans N
Hans D
Mats
Magnus
Frans
Jacob
Leif
Vicke
Smatt
Det blir tio pers om jag inte glömt någon.
Hans, du kan väl ordna med rummen hos Alfredo?
Tänkte även försöka mig på en summering på hur många vi blir.
Stephan
Hans N
Hans D
Mats
Magnus
Frans
Jacob
Leif
Vicke
Smatt
Det blir tio pers om jag inte glömt någon.
Hans, du kan väl ordna med rummen hos Alfredo?
Quote from Funbeat user on 16 July 2011, 15:25Ja, jag tar hand om Alfredo (eller Ruth kanske får hjälpa till som vanligt).
Jag hör av mig när det är avklarat.
Hans
Ja, jag tar hand om Alfredo (eller Ruth kanske får hjälpa till som vanligt).
Jag hör av mig när det är avklarat.
Hans
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 11:13Håller på och planerar mitt första år som proffs och har bokat flyget. Kan tyvärr inte stanna så länge denna gång (bokat lör-mån) (andra tävlingar inbokade veckan efter....)
Jag är givet med på alfredo resident som vanligt.ps. kolla flyg snarast, Lufth
Håller på och planerar mitt första år som proffs och har bokat flyget. Kan tyvärr inte stanna så länge denna gång (bokat lör-mån) (andra tävlingar inbokade veckan efter....)
Jag är givet med på alfredo resident som vanligt.
ps. kolla flyg snarast, Lufth
Quote from Funbeat user on 28 July 2011, 13:00Verkar vara ok på torsdagen idag i alla fall.
Vicke, Leif & Hans D, Vi bestämde att träffas på måndag 1:e hos Stephan kl 19.00 för att boka flyg & bil.
Då blir vi 8st som flyger på torsdagen från Göteborg.
Magnus tar egen hyrbil så då klarar vi oss med en
Verkar vara ok på torsdagen idag i alla fall.
Vicke, Leif & Hans D, Vi bestämde att träffas på måndag 1:e hos Stephan kl 19.00 för att boka flyg & bil.
Då blir vi 8st som flyger på torsdagen från Göteborg.
Magnus tar egen hyrbil så då klarar vi oss med en
Quote from Funbeat user on 30 July 2011, 11:50ok, låter bra, tyvärr kan jag inte komma på måndag.
(årsmöte i föreningen RADARBACKENS VÄNNER) hos köttabengtsson.
ok, låter bra, tyvärr kan jag inte komma på måndag.
(årsmöte i föreningen RADARBACKENS VÄNNER) hos köttabengtsson.