Quote from Guest on 3 June 2009, 10:31Länken "Olästa: N diskussioner" bredvid Funbeat loggan uppdateras inte när man checkar i någon diskussion och markerar den som läst, så man blir tvungen att uppdatera sidan för att den ska reflektera ens interaktion (oj, vad många nördiga termer man lycka
Länken "Olästa: N diskussioner" bredvid Funbeat loggan uppdateras inte när man checkar i någon diskussion och markerar den som läst, så man blir tvungen att uppdatera sidan för att den ska reflektera ens interaktion (oj, vad många nördiga termer man lycka
Quote from Elias Engqvist on 3 June 2009, 10:41På det skulle jag vilja svara - nej, och det är väl skönt!
På det skulle jag vilja svara - nej, och det är väl skönt!
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 10:49vaddå nej? Och på vilket sätt skulle det vara skönt? Det är ju missvisande!
vaddå nej? Och på vilket sätt skulle det vara skönt? Det är ju missvisande!
Quote from Elias Engqvist on 3 June 2009, 11:53Jag resonerar så att om du vill markera flera och sidan ska skrivas om varje gång så blir det ju "outhärdligt". Du VET ju att om du markerar en diskussion så försvinner div I. Då kan du markera det du vill och sen refresha sidan - det blir faktiskt trevli
Jag resonerar så att om du vill markera flera och sidan ska skrivas om varje gång så blir det ju "outhärdligt". Du VET ju att om du markerar en diskussion så försvinner div I. Då kan du markera det du vill och sen refresha sidan - det blir faktiskt trevli
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 12:18Vadå trevligare?
Jag stör mig också lite på att jag får refresha sidan för att det skall ändras.
Vadå trevligare?
Jag stör mig också lite på att jag får refresha sidan för att det skall ändras.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 12:29Christer missförstår nog. Det som efterfrågas är inte att sidan ska laddas om efter varje diskussion man bockar för, utan först efter att man klickat på knappen att diskussionerna ska markeras som lästa/ointressanta. Men även efter att man klickat på knap
Christer missförstår nog. Det som efterfrågas är inte att sidan ska laddas om efter varje diskussion man bockar för, utan först efter att man klickat på knappen att diskussionerna ska markeras som lästa/ointressanta. Men även efter att man klickat på knap
Quote from Elias Engqvist on 3 June 2009, 12:38Aha Marcus, du läser mina felaktiga tankar - jag har aldrig använt den funktionen själv och inbillade mig att jag förstod - då håller jag med helt o hållet.
Dumma mig!
Aha Marcus, du läser mina felaktiga tankar - jag har aldrig använt den funktionen själv och inbillade mig att jag förstod - då håller jag med helt o hållet.
Dumma mig!
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 13:08Hört talas om Ajax? 🙂 Då kan man göra lite härlig Hokus Pokus _utan_ att ladda om sidan. 🙂
Hört talas om Ajax? 🙂 Då kan man göra lite härlig Hokus Pokus _utan_ att ladda om sidan. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 3 June 2009, 13:15Jenny, det finns gott om Ajax på sajten, får väl se om Olle gör en till.
Jenny, det finns gott om Ajax på sajten, får väl se om Olle gör en till.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 13:31Bruse: Jo. Jag misstänkte nästan det... (H)
Bruse: Jo. Jag misstänkte nästan det... (H)