Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 11:32Vad kör du för browser?
Jag tror att det har med inställningar i den att göra. Firefox, IE och Chrome klarar iaf det beteendet som du är ute efter, dvs laddar om sidan.
Vad kör du för browser?
Jag tror att det har med inställningar i den att göra. Firefox, IE och Chrome klarar iaf det beteendet som du är ute efter, dvs laddar om sidan.
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 12:44Varken chrome eller firefox klarar det för mig...
Varken chrome eller firefox klarar det för mig...
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 14:57Vad konstigt. Jag har försökt ställa in Firefox för att inte göra det genom deaktivering av det mesta men kan inte få samma sak att hända.
Vad konstigt. Jag har försökt ställa in Firefox för att inte göra det genom deaktivering av det mesta men kan inte få samma sak att hända.
Quote from Jan Lundquist on 6 June 2009, 20:31Min firefox uppdaterar inte heller men det är mer av karaktären I-landsproblem tycker jag. Till skillnad från att direkt hamna på sista nya inlägget.
Min firefox uppdaterar inte heller men det är mer av karaktären I-landsproblem tycker jag. Till skillnad från att direkt hamna på sista nya inlägget.