Quote from Guest on 14 May 2008, 15:30Har som hastigast testat två olika kollegors sk Masai-skor som ska förbättra hållning, träna rätt muskler i fot/ben/bål, minska belastning i knän och motverka ("träna bort" ) överpronering. Är det någon som testat? Synpunkter? Är det verkligen möjligt att
Har som hastigast testat två olika kollegors sk Masai-skor som ska förbättra hållning, träna rätt muskler i fot/ben/bål, minska belastning i knän och motverka ("träna bort" ) överpronering. Är det någon som testat? Synpunkter? Är det verkligen möjligt att
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 15:40ja man kan träna bort pronation
ja man kan träna bort pronation
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 15:45nja svårt att gå igenom så här. är lite olika varför man pronerar och därför vad man behöver träna upp. att plocka åt sig en handuk med tårna är iallafall bra för fötter och tåleder. det kan alla göra utan att man sabbar nånting.
jag tycker och tänker en
nja svårt att gå igenom så här. är lite olika varför man pronerar och därför vad man behöver träna upp. att plocka åt sig en handuk med tårna är iallafall bra för fötter och tåleder. det kan alla göra utan att man sabbar nånting.
jag tycker och tänker en
Quote from Bjarne Lewin on 14 May 2008, 15:48Jag är också nyfiken på MBT skor och pronation! För det är väl de du menar?!
Å ena sidan så har jag hört att MBT skor kan bli helt fel för en som pronerar, å andra sidan så sa en försäljare till mig att man i hans MBT skor omöjligt kan pronera eftersom h
Jag är också nyfiken på MBT skor och pronation! För det är väl de du menar?!
Å ena sidan så har jag hört att MBT skor kan bli helt fel för en som pronerar, å andra sidan så sa en försäljare till mig att man i hans MBT skor omöjligt kan pronera eftersom h
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 15:50nej inte nädvändigt vis, eftersom vi inte använder fötterna/ska använda fötterna likadant.
nej inte nädvändigt vis, eftersom vi inte använder fötterna/ska använda fötterna likadant.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 15:57spot on sherlock.
men känns mer som otroligt onödigt.
spot on sherlock.
men känns mer som otroligt onödigt.
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:02Synpunkter på ortopedsulor då? Alltså personligt tillverkade. Hjälp eller stjälp?
Synpunkter på ortopedsulor då? Alltså personligt tillverkade. Hjälp eller stjälp?
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:42en del behöver dem en del behöver dem inte
en del behöver dem en del behöver dem inte
Quote from Bjarne Lewin on 14 May 2008, 16:51Men om man vrider och vänder lite till på detta! MBT-skor ska om jag har förstått det rätt leda till en ökad bålstabilitet! Stämmer detta??
Men om man vrider och vänder lite till på detta! MBT-skor ska om jag har förstått det rätt leda till en ökad bålstabilitet! Stämmer detta??
Quote from Funbeat user on 14 May 2008, 16:53ja de säger det
ja de säger det