Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningMassage
You need to log in to create posts and topics.

Ibland behöver man få muskelknutor och stela /korta muskler utmasserade och jag kan tycka att det är lite dyrt med 500 kr för att en naprapat skall ge en 15 minuter massage.

Finns det billigare alternativ som fungerar lika bra? Hur är det med Thai-massag

Jag fick thaimassage för några veckor sedan. Det var en brutal massage, inget fokus på enskilda muskelknutar utan på att få ingång en bra cirkulation. Vilket det också blev.
Jag har ännu inte bestämt mig om jag vill gå dit igen.

Beroende på var du bor kan Access Rehab på Sveavägen i Stockholm vara en möjlighet. De har sk idrottsmassörer som verkligen jobbar igenom musklerna på djupet. Idrottsmassage kostar 750 kr för 55 min 400 kr för 25 min. Mycket pengar men det är skönt, iaf e

Det var en dyr naprapat. Min håller på i närmare en timme och kostar 600...

Ja, det var dyrt, tycker jag också. Så mycket kostar inte min naprapat.

Massage 1/2 tim 375:-/Massage 1/1 tim 600:-
http://www.sundbybergshalsocenter.se/

Jag menade att själva massagen hos naprapaten oftast bara blir 15 minuter då man betalar för 45-60 minuter och första snackar en stund och sen bänds det och vrids och känns på rörlighet och sist avslutas med stretchråd.
Ibland vet man att man bara vill ha

Eller så provar du att förhandlar med din naprapat om mer massage och mindre annat pyssel? Vet inte om det funkar, men min naprapat brukar vara väldigt tillmötesgående.

Är det thaimassage med "Happy ending" som avses?

Tycker egentligen inte om att hoppa in i tråden på det här sättet, men jag känner att det Fp. David skriver är så tråkigt att läsa att jag inte kan låta bli.

Det känns inte rätt mot TS (som har en seriös fråga), men framförallt vet jag att de asiatiska k

Anna: det är en tanke men egentligen är jag ute efter att halvera kostnaden mer än att få mer massage för samma kostnad. Tycker att 250-300 kr vore lagom för en massage.