Quote from Guest on 25 May 2011, 14:33Börjar bli nojjig inför mara debuten nu på lördag.
Sprang gtb-varvet med ambitionen att hålla igen och ta det som ett roligt långpass MEN det gick så lätt, benen sprang på av sig själva och efter första milen så var tiden riktigt bra (för att vara mig).
Börjar bli nojjig inför mara debuten nu på lördag.
Sprang gtb-varvet med ambitionen att hålla igen och ta det som ett roligt långpass MEN det gick så lätt, benen sprang på av sig själva och efter första milen så var tiden riktigt bra (för att vara mig).
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 14:43Att unna dig en massage två dagar innan maran tycker jag verkar vara en god investering. Gärna med stretch-inslag också om du känner dig kort i rumpmusklerna. En snabb "väcka-musklerna-massage" på lördag innan loppet är inte fel heller (som komplement til
Att unna dig en massage två dagar innan maran tycker jag verkar vara en god investering. Gärna med stretch-inslag också om du känner dig kort i rumpmusklerna. En snabb "väcka-musklerna-massage" på lördag innan loppet är inte fel heller (som komplement til