Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 23:2210 mil, fika(kaffe+bulle) sen 10 mil till, så ser en cykeltur ut.
Får planera in något fik som ligger i rutten. 🙂
10 mil, fika(kaffe+bulle) sen 10 mil till, så ser en cykeltur ut.
Får planera in något fik som ligger i rutten. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 07:06Hej Torbjörn.
"P, med samma resonemang behöver du väl inte äta alls om du inte cyklar en dag"
Ja så skulle man kunna tolka det. Och jo så är det. Jag behöver inte äta om jag inte cyklar en dag. Jag kommer att överleva det också.
Men det jag menar, för
Hej Torbjörn.
"P, med samma resonemang behöver du väl inte äta alls om du inte cyklar en dag"
Ja så skulle man kunna tolka det. Och jo så är det. Jag behöver inte äta om jag inte cyklar en dag. Jag kommer att överleva det också.
Men det jag menar, för
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 09:33Håller med Jimmy. Långtur på cykel är en utmärkt ursäkt för en trevlig fika med kompisar nånstans på landet!
Håller med Jimmy. Långtur på cykel är en utmärkt ursäkt för en trevlig fika med kompisar nånstans på landet!
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 09:58Vanlig lunch.
Vanlig lunch.
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 12:37Jeg kjörer sportsdrikke. Ev en gel. Eller to om jeg skal holde på riktig lenge. Det ere grenser for hvor mye magen klarer å ta til seg under belstning også. Men jeg ligger langt unna power-bars, for de krever så mye vann å få videre ut i systemet. Om det
Jeg kjörer sportsdrikke. Ev en gel. Eller to om jeg skal holde på riktig lenge. Det ere grenser for hvor mye magen klarer å ta til seg under belstning også. Men jeg ligger langt unna power-bars, for de krever så mye vann å få videre ut i systemet. Om det
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 13:58BILD:www.piratforlaget.se/data/pirat/files/image/mazarin.jpg
BILD:www.piratforlaget.se/data/pirat/files/image/mazarin.jpg
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 16:31Mums för en tränande man.
Mums för en tränande man.
Quote from ellen olsson on 28 April 2010, 17:23...och vips var han en trånande man...
...och vips var han en trånande man...
Quote from Funbeat user on 28 April 2010, 22:39Det är väl en psykologisk effekt att äta något då man känner sig allt annat än alert i benen. Själv känner jag att jag svarar mentalt på födointag (både på och av cykeln) innan näringen har kommit ut i kroppen.
Viktigt är väl att det är något man kan tän
Det är väl en psykologisk effekt att äta något då man känner sig allt annat än alert i benen. Själv känner jag att jag svarar mentalt på födointag (både på och av cykeln) innan näringen har kommit ut i kroppen.
Viktigt är väl att det är något man kan tän
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 17:57Det är nog extremt individuellt hur lågt matintag man klarar, både i vardagen och när man cyklar. Över tre timmar utan mat klarar jag inte när jag cyklar, utan att må riktigt jävla dåligt, och den tiden gäller lustigt nog helt oavsett tempo, dvs allt från
Det är nog extremt individuellt hur lågt matintag man klarar, både i vardagen och när man cyklar. Över tre timmar utan mat klarar jag inte när jag cyklar, utan att må riktigt jävla dåligt, och den tiden gäller lustigt nog helt oavsett tempo, dvs allt från