Quote from Guest on 3 June 2009, 19:40Skulle inte ni gilla om det fanns någonstans man kunde skriva i vad man ätit under sin dag och tid.
Typ välja frukost,mellanmål,lunch eller middag, sen få lite förslag på ingredienser och kunna knappa in hur många gram eller liknande man ätit.
Finns ju
Skulle inte ni gilla om det fanns någonstans man kunde skriva i vad man ätit under sin dag och tid.
Typ välja frukost,mellanmål,lunch eller middag, sen få lite förslag på ingredienser och kunna knappa in hur många gram eller liknande man ätit.
Finns ju
Quote from Catharina Brattlin on 3 June 2009, 19:50Välkommen till Funbeat Jeanette! 🙂
Personligen gillar inte jag idén. Detta är en träningssida med fokus på träning. För kostregistrering finns andra sidor på nätet.
Däremot kan Du ju alltid skriva ner Din dagliga mat i Din blogg, om Du vill? Det har j
Välkommen till Funbeat Jeanette! 🙂
Personligen gillar inte jag idén. Detta är en träningssida med fokus på träning. För kostregistrering finns andra sidor på nätet.
Däremot kan Du ju alltid skriva ner Din dagliga mat i Din blogg, om Du vill? Det har j
Quote from Bjarne Lewin on 3 June 2009, 20:03Det skulle inte jag heller gilla, men det finns flera andra siter som erbjuder just det 🙂
Välkommen hit 🙂
Det skulle inte jag heller gilla, men det finns flera andra siter som erbjuder just det 🙂
Välkommen hit 🙂
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 20:31Tja mat är ju inte min hemsida om man säger så..Ehhe.!!!.Hade du frågat typ: Hur äter ni inför ett längre lopp å hur käkar ni efter detsamma...då hade jag nog läst lite mer av det finstilta liksom. Å framför allt hur gick det åt helvete efter den dieten..
Tja mat är ju inte min hemsida om man säger så..Ehhe.!!!.Hade du frågat typ: Hur äter ni inför ett längre lopp å hur käkar ni efter detsamma...då hade jag nog läst lite mer av det finstilta liksom. Å framför allt hur gick det åt helvete efter den dieten..
Quote from Magnus Gelang on 3 June 2009, 20:34Håller med ovanstående talare. Här vill jag regga och diskutera träning. Andra saker diskuterar/reggar jag på andra sätt.
Håller med ovanstående talare. Här vill jag regga och diskutera träning. Andra saker diskuterar/reggar jag på andra sätt.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 20:45Håller också med om att det är träning som gäller, inte mat.
Fast minst lika mycket utav den anledningen att det skulle medföra ett enormt merarbete för Olle. Tänker på allt arbete som måste göras för att få allt rätt. Titta på t ex http://www.nutris.com
Håller också med om att det är träning som gäller, inte mat.
Fast minst lika mycket utav den anledningen att det skulle medföra ett enormt merarbete för Olle. Tänker på allt arbete som måste göras för att få allt rätt. Titta på t ex http://www.nutris.com
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 20:51Jag håller inte med. Ingen träning utan mat. Jag har också efterlyst den funktionen. Och fått samma svar som ovan (H)
Jag håller inte med. Ingen träning utan mat. Jag har också efterlyst den funktionen. Och fått samma svar som ovan (H)
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 20:53Då blir det en Dietsite och ingen träningssite.
Då blir det en Dietsite och ingen träningssite.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 21:01Det finns en träningssite som numera även har en kostreggningsfunktion; www.piggelino.se
Jag, och många andra här på Funbeat, var medlem där tidigare, när det var en enkel och användarvänlig site. Sen började man "förnya" och slog ihop två siter med vara
Det finns en träningssite som numera även har en kostreggningsfunktion; http://www.piggelino.se
Jag, och många andra här på Funbeat, var medlem där tidigare, när det var en enkel och användarvänlig site. Sen började man "förnya" och slog ihop två siter med vara
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 21:06David P...du som är så där djävla tunn i din avatar....vore det inte bättre att du åtminstingen hade en liten men ändock kula där på magen...(Ja trots all träning..)??! Vore kul för oss andra att se oxså...hehe...Ge oss lite glädje nu::??!
Ref tråden så
David P...du som är så där djävla tunn i din avatar....vore det inte bättre att du åtminstingen hade en liten men ändock kula där på magen...(Ja trots all träning..)??! Vore kul för oss andra att se oxså...hehe...Ge oss lite glädje nu::??!
Ref tråden så