Quote from Elias Engqvist on 3 June 2009, 22:09Nr två är nåt helt annat och kommer efter man ätit - vet du väl Kjelle?
Nr två är nåt helt annat och kommer efter man ätit - vet du väl Kjelle?
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 22:23Jo, det vore bra om det fanns ett svart hål där folk kunde skriva ned vad de ätit till frukost, lunch och middag. Då skulle man slippa se alla totalt meningslösa bloggar som vissa personer envisas med att kontaminera med nämnda information.
Jo, det vore bra om det fanns ett svart hål där folk kunde skriva ned vad de ätit till frukost, lunch och middag. Då skulle man slippa se alla totalt meningslösa bloggar som vissa personer envisas med att kontaminera med nämnda information.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 22:24Okey då Christer....Men varför hojtade du inte när du kom ikapp oss typ 4.45-gänget.Dvs andra gången..?!..Vi hade säkert kunnat hjälpas åt till en jättebra tid...typ 4.45...ehhhe.(BÄTTRE..?)...Tror att jag fick 8 st att gå uppför Pålsundsbacken tillsamman
Okey då Christer....Men varför hojtade du inte när du kom ikapp oss typ 4.45-gänget.Dvs andra gången..?!..Vi hade säkert kunnat hjälpas åt till en jättebra tid...typ 4.45...ehhhe.(BÄTTRE..?)...Tror att jag fick 8 st att gå uppför Pålsundsbacken tillsamman
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 22:27Micke Backlöparen kutar vi naturligtvis förbi sista milen...han hade inte koll på vad han åt å drack dgarna innan...hehehe.D:D:
Micke Backlöparen kutar vi naturligtvis förbi sista milen...han hade inte koll på vad han åt å drack dgarna innan...hehehe.D:D:
Quote from Elias Engqvist on 3 June 2009, 22:27Nu är vi i mattråden Kjelle...
Nu är vi i mattråden Kjelle...
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 22:34Men guuuu så hungrig jag var vid det tillfället...??!! Det var ju det jag skulle komma till..hehe...Entrecote de Paris smörslungad potatis å frästa svampinjoner.....men förlåt mig då..?! Rycktes bara med liksom...?! Sista i tråden...bombis??!:D:D
Men guuuu så hungrig jag var vid det tillfället...??!! Det var ju det jag skulle komma till..hehe...Entrecote de Paris smörslungad potatis å frästa svampinjoner.....men förlåt mig då..?! Rycktes bara med liksom...?! Sista i tråden...bombis??!:D:D
Quote from Elias Engqvist on 3 June 2009, 22:36🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 22:37Jodå Kjell, jag har koll. Och det har jag tack vare vissa personer här på FunBeat.
K. Åström har lärt mig att dricka en "fet" öl efter varje träningspass - det blev snabbt en vana.
K-G har lärt mig att lite vin före och efter ett långlopp är bra för de
Jodå Kjell, jag har koll. Och det har jag tack vare vissa personer här på FunBeat.
K. Åström har lärt mig att dricka en "fet" öl efter varje träningspass - det blev snabbt en vana.
K-G har lärt mig att lite vin före och efter ett långlopp är bra för de
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 22:47Kanon Micke...du har hajat prylen å det i valör...ehhhe.??!!??..typ helt rätt.
Nu tror jag inte det längre finns några gränser för din utveckling....sub 1.40 på halvan å sub 3 45 OBS på helan kan jag nästan garantera med den vätskeladdningen under ett år.
Kanon Micke...du har hajat prylen å det i valör...ehhhe.??!!??..typ helt rätt.
Nu tror jag inte det längre finns några gränser för din utveckling....sub 1.40 på halvan å sub 3 45 OBS på helan kan jag nästan garantera med den vätskeladdningen under ett år.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 22:50Visst faan....MATDAGBOK var det ju frågan om....aj,aj. Jag får väl säga som frugan..: lite fett å myche fibrer...å för att då inte tala om alla grönsakerna...mums så gott...;)
Visst faan....MATDAGBOK var det ju frågan om....aj,aj. Jag får väl säga som frugan..: lite fett å myche fibrer...å för att då inte tala om alla grönsakerna...mums så gott...;)