Quote from Elias Engqvist on 7 June 2009, 21:56Funbeat var extremt segt ett tag!
Kjell, då FB är segt, tryck inte fler gånger på "Spara inlägget" - det funkade första gången men du måste ha tålamod! Annars blir det så här galet!
Funbeat var extremt segt ett tag!
Kjell, då FB är segt, tryck inte fler gånger på "Spara inlägget" - det funkade första gången men du måste ha tålamod! Annars blir det så här galet!
Quote from Therese Woodhill on 7 June 2009, 21:57Jag har hört om detta, jag tror det heter spam.
Jag har hört om detta, jag tror det heter spam.
Quote from Catharina Brattlin on 7 June 2009, 22:03Eller kan det vara så att Kjelle verkligen vill att hans budskap ska nå fram...ordentligt!
🙂
Eller kan det vara så att Kjelle verkligen vill att hans budskap ska nå fram...ordentligt!
🙂
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 22:04jag började undra hur många jeanette-älsklingar karln hade.....
jag började undra hur många jeanette-älsklingar karln hade.....
Quote from Therese Woodhill on 7 June 2009, 22:05Han kanska stammar eller har Parkinson.
Han kanska stammar eller har Parkinson.
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 22:06Fyyyy...
Fyyyy...
Quote from Magnus Gelang on 7 June 2009, 22:47Men kjell,,,,vad du tjatar 😉
EDIT: Nu var min dator långsam med att öppna alla inlägg,,,,såg inte att ni redan uppmärksammat kjelles tjat 😀
Men kjell,,,,vad du tjatar 😉
EDIT: Nu var min dator långsam med att öppna alla inlägg,,,,såg inte att ni redan uppmärksammat kjelles tjat 😀
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 07:50Kjell...
Jag är en person med dålig självdisciplin och kani nte jogga ute pga en knäskada. MAskinerna på gymmet där man går i luften fungerar bättre, men det känns ändå, men hellre att ddet känns i 1-2 dagar efter träningen än att riskera att skada det på
Kjell...
Jag är en person med dålig självdisciplin och kani nte jogga ute pga en knäskada. MAskinerna på gymmet där man går i luften fungerar bättre, men det känns ändå, men hellre att ddet känns i 1-2 dagar efter träningen än att riskera att skada det på
Quote from Magnus Gelang on 8 June 2009, 08:31Jeanette: Jag tror kjell trodde att ditt ord "logga" var en felskrivning av för "jogga" 🙂
Jag antar att du menar att du ska logga din träning ordentligt när gymmet öppnar? De flesta här säger nog att de reggar sin träning, inte loggar den, kanske därav
Jeanette: Jag tror kjell trodde att ditt ord "logga" var en felskrivning av för "jogga" 🙂
Jag antar att du menar att du ska logga din träning ordentligt när gymmet öppnar? De flesta här säger nog att de reggar sin träning, inte loggar den, kanske därav
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 19:32Haha...Tala om att upprepa sig...?? Men visst fick jag väl det sagt som jag ville va???? Christer...du har helt rätt..Jag tryckte på spara inlägget å nada hände...å så tryckte jag till igen eftersom jag som anti-data-nörd inte fattat att det då typ blir t
Haha...Tala om att upprepa sig...?? Men visst fick jag väl det sagt som jag ville va???? Christer...du har helt rätt..Jag tryckte på spara inlägget å nada hände...å så tryckte jag till igen eftersom jag som anti-data-nörd inte fattat att det då typ blir t