Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 19:34Har det gått fem minuter nu????
Har det gått fem minuter nu????
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 20:05Haha...Anne Mari det har just nu gått 8 minuter å 36 sekunder....
Jeanette ....förlåt mig för ordvalen som kanske inte var så väl valda utifrån att jag inte fattade valören av vad du skrev...skulle skrivit det i förra inlägget men då var jag ju mitt uppe
Haha...Anne Mari det har just nu gått 8 minuter å 36 sekunder....
Jeanette ....förlåt mig för ordvalen som kanske inte var så väl valda utifrån att jag inte fattade valören av vad du skrev...skulle skrivit det i förra inlägget men då var jag ju mitt uppe
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 00:35Kjell ingen fara med missförståndet, sånt händer lätt med text.
Ang. Joggningen kommer jag nog aldrig jogga... snarare lite längre powerwalks... dvs gå rask takt utan att jogga så man får de där stötarna i knät som man annars får i joggning/löpning. Det
Kjell ingen fara med missförståndet, sånt händer lätt med text.
Ang. Joggningen kommer jag nog aldrig jogga... snarare lite längre powerwalks... dvs gå rask takt utan att jogga så man får de där stötarna i knät som man annars får i joggning/löpning. Det
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 21:57hej är du konstig eller träning är bätter än mat
hej är du konstig eller träning är bätter än mat
Quote from Fredrik Närenfors on 17 June 2009, 22:31På vilket sätt är träning bättre än mat och till vad? Nyfiken.....
Själv tycker jag sex är bättre än mat men det är ju jag det 🙂 och det håller ju inte i längden.
På vilket sätt är träning bättre än mat och till vad? Nyfiken.....
Själv tycker jag sex är bättre än mat men det är ju jag det 🙂 och det håller ju inte i längden.
Quote from Magnus Gelang on 17 June 2009, 22:45hampus: Vem är det du skriver din fråga till?
hampus: Vem är det du skriver din fråga till?
Quote from Funbeat user on 17 June 2009, 22:46Träning utan mat är ju helt meningslös.
Sex kan dock aldrig bli meningslöst?
Träning utan mat är ju helt meningslös.
Sex kan dock aldrig bli meningslöst?
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 19:04Sex å träning behöver mat tabbe kn....självklart.;);)
Sex å träning behöver mat tabbe kn....självklart.;);)
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 19:35Du har ju sanningen och svaret på allt. Är du gud??
Du har ju sanningen och svaret på allt. Är du gud??
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 19:42Näääääe då....det är min kompis som jobbar där uppe bland molnen och ganska nära till solen å så. Själv håller jag väl till lite mera så att säga under jordytan och mestadels tiden går väl åt till att skyffla kol å så...ja du vet skärselden måste ha sitt.
Näääääe då....det är min kompis som jobbar där uppe bland molnen och ganska nära till solen å så. Själv håller jag väl till lite mera så att säga under jordytan och mestadels tiden går väl åt till att skyffla kol å så...ja du vet skärselden måste ha sitt.